Gå til innhold

Svar meg på dette(ang og tisse i dusjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er SÅ ekkelt og tisse i dusjen, hva gjør dere når dere sitter på toalettet?

Vasker dere det flere ganger om dagen?

Vasker dere, dere selv etter hvert toalett besøk?

Det blir for dumt dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Jeg ser ikke problemet. Har hendt at jeg har gjort det også, hvis jeg virkelig må når jeg dusjer. Stenger ikke av dusjen, går kliss våt til doen og tiser, for å så gå tilbake til dusjen igjen.

Vi står tross alt i dusjen å vasker oss med såpe og vann...

Det nye nå er jo å drikke sin egen urin, så jeg... Heeeelt naturlig siden fosteret drikker urin i mammans mage... Ellers takk, til det... ;o)

Skrevet

Nå har ikke jeg fått med meg diskusjonen som har ført til dette innlegget, men; man kan jo på en måte akseptere at innsiden av doen er litt ekkel og "bakteriete". Det gjør man jo fordi man ikke vil ha bakteriene overalt. Det er jo kroppens avfallsstoffer som skilles ut i urinen og det er jo ikke bra å få inn i kroppen igjen. Nå er det jo fryktelig skjelden jeg slikker gulvet i dusjen, men jeg vil ikke ha tiss der likevel jeg:)

Skrevet

Vasker ikke toalettet flere ganger for dag nei, men så står jeg heller ikke med føttene nedi doen da... Kunne aldri falle meg inn å tisse i dusjen....

Skrevet

ja, men er like dumt at du lager tråd etter tråd med dette..! skjønner bare ikke hvorfor du ikke bare driter i det! du VIL jo ha diskusjoner og folk som syns dette er for teit..!

Skrevet

Hva mener du vasker dere selv??? Vasker hendene HVER gang ja...Tisser ikke i dusjen ,kunne ikke falt meg inn med toalettet rett ved siden av...å tisse i dusjen..MEN er det ikke på tide å legge diskusjonen død...Men så tisser vi ikke på ringen her i huset heller da....Å ikke pleier jeg å stå med beina i do heller:0))

Skrevet

Heisann Line!

Jeg bare lurer på en ting... når jeg så på programmet i går, visste jeg at jeg har sett moren din før! Men hvor??? har hun vært med i et eller annet program noen gang?? hehe...dumt spørsmål, men jeg bare vet at jeg har sett henne før!

Skrevet

toalettet er da faktisk kaldt . derfor vokser bakterier saktere der.

men jeg vasker toalettet to ganer i uka. synes d er helt greit jeg. å når jeg har gjordt nr 2 så vasker jeg inni doen med domestos slik at d ikke skal ligge rester. å man skyller jo faktisk ned i doen rimelig mange ganger i løpet av en dag. d gjør man ikke i dursjen.

å doringen er jo bare i direkte kontakt med huden vår...

så jeg mener d er like greit å gå på do før man hopper inn i dusjen..

Skrevet

Så det du mener er at du vasker ikke føttene dine?

Skrevet

hun var med på robinson

Skrevet

Line:o)

Jeg håpet at TVN bare hadde fremstilt deg litt feil, men skjønner jo nå at det ikke er tilfelle.

Skrevet

Når du sitter på toalettet og tisser/bæsjer, vasker du deg etterpå, eller tørker du deg bare og tar på deg buksen igjen. Der bakteriene samles opp og er hele dagen, for så at du legger deg i sengen med samme bakterier og sover i de hele natten.

Du skjønner hvor dumt det blir, eller hva?

Skrevet

Du har problemer med og skjønne ironi ser jeg:o)

Skrevet

Nei, det jeg mener er at jeg berører jo ikke innsiden av doen..

Vasker meg gjør jeg jo i dusjen... Tisser gjør jeg på do..

Men vasker du føttene i do, siden du spør slik?

Skrevet

ikke ta til deg det som blir sagt her inne line...

enkelte er bare ekstremt hormonelle og mååååå slenge spydigheter...

hev deg over det og skriv om hva du vil...

trpo meg dette er ikke det dummeste tråden som er startet her inne veit jeg..

var mamman din med på robinson??? så moro da.. hehe

Skrevet

Jeg vasker meg hver dag ja, men jeg går ikke i dusjen og tisser og dusjer etter på,virker som du mener at etterhvert do besøk skal en dusje, eller bruke dusjen som toalett......

Hvordan KAN du sammenligne ett do og en dusj foressten??? Toalettet er til AVFØRING, dusjen er til å VASKE seg i ;0)

Skrevet

ÆSJ sier jeg bare. hva er egentlig vanskelig med å gå på do FØR man går i dusjen??!

Skrevet

Ja uff, glemmer at jeg er blandt gravide.. :o) (dere er så vakkre atte :o) )

Ja. At folk husker henne ennå er helt utrolig:P

Skrevet

Nei, ikke egentlig, hun satt jo å mediterte naken på "national tv" DET husker folk.......var diskusjon på dib.hehe

Skrevet

Hei igjen Line :o)

Jeg må si at forstår godt hva du sier. Egentlig bør alle vaske seg etter dobesøk, for det er faktisk uhygienisk å kun tørke seg med papir. Men slik gjør vi det altså her i norden. Jeg ønsker meg dusj til doen min...

Lurer på om folk vasker hele kroppen når de dusjer?

Jeg vasker meg fra topp til tå når jeg dusjer i alle fall.

Skrevet

Skjønner du ikke ironien i alt dette?

Det er like dumt og si at det er ekkelt og tisse i dusjen som det er og gå på toalettet.

Blir det samme, bare det er mer bakterier i toalettet enn det er i dusjen

Skrevet

Jeg vasker meg alltid i dusjen etter jeg hat gjort nr 2 (ja, i toalettet)

:o)

Skrevet

Jaha, så det er bare ironi det at du skriver opp til flere innlegg på siden her at du tisser i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...