babyandme Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har et middagsglass fra hipp liggende som visst er fra 12mnd. Sønnen min er 10mnd om noen dager. Kan det brukes nå til nøds? er ellers tom for middager på glass, så blir grøt igjen hvis ikke..
Mammaen til Turid Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 en skulle jo tro at det gikk an for en gangs skyld..? er jo ikke så stor forskjell fra 10 til 12 mnder.....
LadyLuck & Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 bare å gi, merker fort om hen ikke vil ha det. Har en som snart er ett år (den 15jan), han spiser 15mnd grøt til frokost og kvelds
babyandme Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Obs.var småfolk sin. Jeg pleier å kjøpe den fra hipp, men var mannen min som kjøpte denne. Fiskegrateng, og inneholder bl.a torsk og meierismør(som igjen kommer fra kumelk) Sønnen min har atopisk eksem, så derfor jeg lurer. Men kan også gi han grøt nå. Så kjøper vi nytt imorgen eller jeg kjøper inn råvarer og lager selv slik jeg var flink på før.. Uansett, takk for svar!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke slik at barn ikke skal ha fisk før de har fylt 1 år? Hm....dårlig hukommelse akkurat på dette. Hør på DIB. damene der vet heeeeeelt sikkert ;o)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Mos den litt mer med gaffel så går det helt fint. Eneste forskjellen er hvor mye klumper det er. Rådene om fisk er litt forskjellig avhengig av hvor du spør men på helsestasjonen vi går til sa de at det var en god ide fra han fikk middag første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå