Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 på forsiden til dagbladet.no steike as...er det mulig,barna var 4 mnd,1 år,2 og 3....alle forventes døde...hvordan er det mulig,håper han får dødsstraff...skulle personlig skutt han og hengt han opp slik at alle kunne fått spyttet og slått jævelen... har en liten gutt selv på 4 mnd,når jeg ser på han og tenker på hvor liten og uskyldig han er,får helt vondt inne i meg...slike ting går plutselig mer innover på meg etter jeg fikk barn selv...
Willy Wonka Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hvor var dette?? Psykisk syk er vel bare fornavnet her.....huff, grusomt.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Har det slått deg at denne personen er syk? At det er en årsak til at han handlet som han gjorde? Er forresten imot dødsstraff uansett. Hva er det som gir deg rett til å ta et liv da? Da er du jo like ille uansett. Nei, straff/fengsel og behandling etter behov er det slike fortjener.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 de som får dødsstraff slipper bare lett unna. de får ikke sitti å tenkt over det de gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå