Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Det er helt sykt... Har verken hatt tegn til kvalme, har ikke gått opp i vekt. Var litt øm i brystene da jeg var 6 og 7 uker på vei. Nå er jeg snart 13 og føler meg ikke gravid i det hele tatt! Merker kanskje jeg er hard på magen... Men hadde jeg ikke visst jeg var gravid etter tester hadde jeg ikke merka det. Skal på ultralyd mandag, så spent!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei:) Det er ikke sykt, har hatt det akkurat slik du har det!! Og mange jeg kjenner og har snakket med hadde det åsså slik. Jeg er i uke 24 nå, og jeg "følte" meg ikke gravid før jeg kjente spark i midten av uke 21! Så du kan ta det med ro. det er helt normalt:) Du kan glede deg til UL! Utrolig opplevelse:)
Tante Bassa Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Lucky you!! Nyt det så lenge det varer. Jeg tror jeg har fått alle gravidtegn/plager som finns, og skulle gjerne vært foruten.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har heller ikke følt meg gravid. Begynte å kjenne liv i uke 18 og magen "poppa" ut i uke 22, plutselig var den der og det hjalp jo. Lille sprellemann får meg virkelig til å føle meg gravid nå! Det var et sjokk da jeg fant det ut, hadde ingen mistanke i det hele tatt. Og ikke forstår jeg hvorfor alle snakker om å tisse hele tiden, har ikke måtte noe mer enn før jeg ble gravid, selv om jeg drikker mye vann. Men det kommer nok, og når magen din kommer så føler du deg nok gravid! Hva skal man si? Vi er nok egentlig ganske heldige som slipper alle "plagene." Skal ikke holde tilbake at jeg merker hormonene sniker seg innpå der og da men utenom det, så føler jeg meg heldig!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, gøy å hør flere har det som meg Jeg har en sønn på 4, da følte jeg meg gravid fra uke 4. Er vel egentlig heldig jeg ikke kjenner kvalme eller annen plage nå - sålangt Gleda meg så til ultralyd!! Men litt nervøs....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 altså jeg som sier jeg har en sønn på 4 er den samme som skrev første innlegget...
tingeling87 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg har heller aldri følt meg gravid. det eneste som har plaget meg er trøtthet, som er litt slitsomt siden jeg er student.. men ellers er jeg i toppform jeg. tror bare vi er heldige jeg
snurripåsnei Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Har det akkurat sånn selv. Er 12 uker gravid og hadde nekta for at det var noe der hadde det ikke vært for ultralyden sist uke. Var dårlig med omgangssyke uka før jul,med feber og kvalme ,men synes ikke det var likt sånn jeg hadde det i forrige svangerskap. Er muligens litt trett men det kan jo også skyldes at jg har begynnt i fast natt- stilling.
mamman t o.a Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 føler meg ikke gravid jeg heller... eneste som utgjør forskjellen er at magen er litt større.... men idag så fikk jeg i allefall vite at spiren lever og hjerte banker på kontroll... egentlig glad jeg slipper mange plager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå