Gå til innhold

Nyttårsbarnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt nervøs når jeg leser om nyttårsbarnet som var en gutt til tross for beskjed om jente ved to ul!! Vi har også fått beskjed om det to ganger og nå er ALT rosa : O Barnerom, alle klær, tekstiler til rommet osv. Alt lyser JENTE. Hva om?? Folk har sikkert overlevd større kriser enn det men likevel...ble litt skræmt no ... Stoler dere på ulèn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her.har tenket mere og mere på det i det siste:=/

Men har hatt 6 ul og alle har vist gutt,har jo sett pungen!!!

Men allikevell.....

Men det er jo ikke noe problem med lyseblått til jente...nesten værre med rosa til gutt vil jeg tørre og påstå;=)

Skrevet

Ja ikke sant : ) Har hatt tre ul og på to siste var de heelt sikker på jente. Skal på siste ul 21.jan - tror jeg må be om en sjekk til ja....

Skrevet

Skrev et innlegg om dette i går eller dagen før...

Jeg har fått beskjed om jente, men blir liksom ikke helt fortrolig

med at dette er 100% riktig. Man skal ta det litt med en

klype salt uansett.

Jeg har heldigvis ikke kjøpt inn mer en tre-fire ting som er typsik jentete. resten er arvet, så det kan man evnt bare gi bort.

Skrevet

Vi fikk beskjed forrige gang at vi skulle få jente ved 2 ul, men så kom det en gutt gitt:-) Denne gangen sier de gutt, var ikke så vanskelig å se, tissetassen sto rett opp! Vanskeligere å konstantere jente har jeg hørt. Har ikke gjort oss opp noen mening, det kommer det som kommer. Har nøytrale og lyseblå klær fra før og både guttenavn og jentenavn er klart. Så hadde nok ikke stolt helt på ul nei!

Skrevet

Det er jo lettere å bomme den veien enn omvendt- at man tror det er jente, og så er det gutt, fordi "utstyret" er såpass lite og kan være litt bortgjemt etc. Omvendt ville jeg følt meg tryggere- ser jordmor testikler, så ser hun testikler, liksom;-)

Jeg har fått en gutt som "skulle vært" jente. En morsom overraskelse! Joda, han levde sine første måneder i en del rosa tøy, men det er da virkelig ingen krise...

Denne gangen venter vi også jente. Men er litt tryggere nå, siden jeg deltok i et forskningsprosjekt og de kjørte UL på meg med ÅTTE jordmødre til stede. Siden alle mente det var jente, så stoler jeg på at åtte stykker ikke kan ta feil- tross alt....

Skrevet

Hehe, jeg også ble litt satt ut. Har ikke handlet så mye gutteklær enda - har i grunn akkurat så det holder i en liten stund så får vi ta det deretter. Men nå er vi liksom veldig innstilt på gutt da, og om det kommer en jente så er det skikkelig sjokk (selv om det er fint det også selvsagt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...