Gå til innhold

Jeg er så sliten i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten av å være kvalm, sliten av at det stikker i magen og i dag har jeg hatt en slags brennende følelse i brystet/halsen. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn før jeg, når jeg var gravid første gang ;-) Skal du teste deg igjen snart? er så spent på dine vegne!

Skrevet

Det kjennes nesten ut som det strammer litt også. Har bestilt nye tester i dag og tester vel når de har kommet.. Begynner å bli litt sliten sånn rent psykisk også nå. Hvordan kjentes magen ut hos deg da du var gravid? Hadde du noen andre symptomer?

Skrevet

Spennende. Ja jeg vil nok beskrive at det "strammet" litt, er egentilg vanskelig å beskrive det, men en rar følelse i magen i alle fall :) Ellers var jeg skikkelig kvalm og utrolig sær på mat osv fra første stund. Blant annet ble jeg skikkelig kvalm av fugler LOL :-P Hadde faktisk ikke ømme bryster..

Skrevet

Jeg har bare litt tunge bryster når jeg går i trapper. Prøvde å spise middag med min kjære nå.. Han har lagd kyllingwok. Spiste kanskje fem gafler og nå er jeg råkvalm og brekker meg nesten. Han har ikke hatt noe salt i, men jeg syns det smakte kjempesalt plutselig. Er jeg helt snål? Også gråt jeg nettopp av hotell cæsar. Haha.

Skrevet

Hahaha. Høres skikkelig ut som gravid-symptomer det da. Glemte å nevne det at jeg grein for sååå mye, bare litt rørende musikk på tvn så sprutet tårene :-P

Skrevet

Skjønner du at jeg blir frustrert eller? Jeg har sååå mange symptomer også får jeg ikke noe svar føler jeg. I dag tidlig var jeg sååå langt nede, og rundt tretiden var jeg så glad og danset rundt her i leiligheten. Nå er det ettermiddag, kvalmen har kommet og jeg er helt opp-ned i humøret. Ble veldig lei meg over at jeg ikke likte middagen som min kjære har lagd. Er jo såå glad i kyllingwok til vanlig. Kjenner jeg blir nesten på gråten av å skrive det ned her bare. Herregud!!

Skrevet

*Ler*, skjønner veldig godt at du er frustrert!! Høres uansett ut som det er noe på gang med hormonene dine :-P :-P Tror du er smellt på tjukka jeg hehe. Håper så veldig for din skyld!! Synd med middagen da, men matlysten kommer tilbake vettu ;-)

Trøsteklem til deg :o)

Skrevet

Var på do nå og det kom litt gult/lyslyslysbrunt på papiret nå. Kanskje er det tanta som kommer..

Skrevet

Uansett om det er tanta eller du er gravid så har du i hvertfall masse hormoner på gang, høres i hvertfall sånn ut Truseprinsesse...hehe...

Jeg testet i dag, men den var negativ og senere i kveld hadde jeg pittelitt rød/brunt utflod. Jeg som var så sikker på at all denne stikkingen som jeg har hatt i det siste var et godt tegn...hmm...jaja, har ikm i morgen, så vi får se...

Skrevet

har også ikm i morgen. krysser fingre og tær for at vi slipper unna tr... lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...