*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har problemer med å finne EL Første dag i siste mens var julaften, så er nå på dag 17 i syklusen. Har ca 30 dagers sykluser (litt variabelt), men etter mine beregninger skulle El være her nå.. Har hatt el- slim i går og i dag, men el- testene er kjempe negative. Har fortsatt 2 tester igjen, så håper på en positiv i morgen.. Noen som har erfaring med når testene pleier å slå ut? og er El samme dagen som testene slår ut, eller noen dager etterpå? Bruker el-tester som er kjøpt på Vita, husker ikke navnet..
Babyønske �� Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde noen måneder med syklus på 29 dager og hadde eggløsning på dag 16 el 17(en gang på dag 18). Og det er jo noe senere enn om man har "standard" syklus på 28 dager og eggløsning på dag 14. jeg har også hatt syklus på 28 dager og har "sen" eggløsning da også. Men ikke helt sikker hvilken dag, da jeg ikke har brukt eggløsningstest de siste månedene. Jeg trodde ikke jeg hadde eggløsning så sent heller, men brukte eggløsningstester noen måneder for å kartlegge syklus og da fant jeg det ut. Så ikke utenkelig at du har "sen" eggløsning med en syklus på 30 dager. Eggløsningstesten er positiv 12-48 timer FØR eggløsningen. Har du vært inne på denne siden? : www.pernille.info. Her står mye nyttig om eggløsning og syklus generelt
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Ja, får håpe den er like rundt hjørnet da.. Har lest side opp og side ned på pernille.info, men det er lenge siden nå. Får ta meg en ny titt der inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå