mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 til fredag er jeg 25 fullgåtte uker og går over i uke 26 men syns ikke jeg vokser noe særlig.. er jeg nå i en sånn periode hvor jeg stopper litt opp å vokse også brått så popper det mer ut????
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei, Jeg har termin 230408 og synes også det har stoppet litt opp, men andre sier de ser at jeg har vokst...Det er nok fordi jeg ser meg i speilet hver dag. Hvordan er det med liv i magen din da? Synes ofte det er lange stille perioder...
Cheeva=) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har termin 9 mai, en liten stund til enda, men jeg er litt bekymra åsså.. syns heller ikke at jeg vokser.. neste torsdag skal jeg til jordmor, er spent på om det er noe fremgang på SF målet.... Er redd barnet mitt ikke vokser som det skal da jeg røyker litt:( Uff.. på tide på slutte tenker jeg.. er jo aldri for seint da:S
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 joda kjenner han i magen snur seg og sparker litt i perioder... ikke hele tiden.. men liker ikke at det stopper så ille opp i magevoksinga og da blir det som Cheeva sier at jeg lurer på om babyen vokser som den skal!!! skal til jordmor onsdag den 16 jeg da så da får jeg vite det... kanskje på tide å begynneå skrive huskeliste over det jeg skal spørre om... glemte mange spørmål sist gang jjeg var hos ho!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå