Liaes Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg har akkurat begynt i ny jobb, som selger, og trenger derfor og trene meg på og holde demonstrajon for folk. Derfor lurte jeg på om det var noen her inne som var villig til at jeg kunne komme og holde denne demoen hos dere? Dette er snakk om minimum 6stk, gjerne flere:) Helst på lørdag/søndag eller mandag:) Selger da luftrensere, som også kan brukes som støvsuger og rengjørings maskin. Kan Også bruke aroma terapi dufter nedi,så d lukter godt i huset/leiligheten deres:) Er dette intresant, send pm eller skriv her. Trenger navn, adresse og tlf i tilfelle jeg ikke skulle finne fram;) Mvh Linda Eirin Solem
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Virkelig ikke interessert, men det er jo fint at du har fått deg ny jobb.
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er muligens intr. Skal høre med mannen min og evt naboer:) men vi bor sør på jæren da(Nærbø), om det ikke blir dumt for deg med tanke på kjøring..
Liaes Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Så flott! Tusen takk:) Er bare og si i fra når du vet mer,men helst ikke for lenge til... Er ingen probemer for meg og kjøre ut til jæren nei:)
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Kan gi mitt svar imorgen,ok? sender deg en pm. Mannen min er på jobb nå ser du:)
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Foressten kjempeflott du kunne kjøre bort hit selv om det er et stykke kjøring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå