Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 er i uke 20 og di sisste 2 dagene har jeg hatt mage vondt,er det normalt å ha vondt i magen når en er gravid?
Lykkeli! Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei. Jeg kan nok dessverre ikke gi deg "normalen" for graviditet... Er førstegangs, og vet veldig lite om mye... Men vondt i magen har jeg, opptill ganske kraftige smerter. Har spekulert mye i hvorfor jeg har slike smerter, men trøster meg med at jeg ikke har blødd noe, og håper derfor at det "bare" er livmora som vier seg ut. Og det skal jo være helt normalt Vi får håpe at det gir seg etterhvert
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 jeg har hatt mye vondt i magen pga luft.. gir seg med en gang problemet blir løst hehe, men kan være ganske ille før man får det til..
Anicol Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hei, har også hatt veldig mye vondt i magen og har det ennå. Er ikke luft her da.. Men som sagt lenger opp, så lenge jeg ikke blør så tar jeg det ganske med ro=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå