Gå til innhold

Nedpress


Pfff

Anbefalte innlegg

I dag er jeg høygravid, dvs 40 dager igjen. Og jeg kjenner voldsomt med nedpress og mensmurringer i løpet av dagen. Kjennes nesten som om babyens bein eller hånd dingler på vei ned åpningen hehehe

Noen flere som begynner å kjenne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI.

Slik begynte jeg å kjenne i romjula. Har termin 24.feb så jeg syntes det var veldig ubehagelig. Husker ikke at jeg hadde det slikt med førstemann. Men det er jo 4 år siden........

Murringer i ryggen har jeg også. Bruker varmeflaske veldig ofte:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6 februar og begynte å merke det før jul engang, så jeg henger meg på sammen med dere =) Jeg fikk en gutt for litt over fire år siden og kan heller ikke huske at jeg opplevde lignende da jeg gikk med han. Men da kunne jeg jo slappe mye mer av enn det jeg kan nå, så jeg har tenkt at det kanskje er grunnen. Synes ofte det kommer når jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

 

Jeg venter andremann 22 feb. Føler meg alikevel som en uviten liten jente. Har sy mye kynnere jeg denne gangen. Synes nesten ikke jeg kan stå lenger uten at kynnerne er der hele tiden. Flere som har det sånn? Tror dere det er lenge igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, førstegangsfødende her, er i uke 36 og kjenner nedpress fra gang til gang.. Kynnere har jeg stadig hor magen blir ekstremt hard, ser nesten ut som om beinet til babyen er på vei ut på siden av magen så går den tilbake etter noen få sekunder.. For ikke å snakke om toalettbesøk. Har vært hos gynekolog som sier at hodet er festet dette skremmer meg litt sammen med nedpress så betyr det vel bare at fødselen er rett rundt hjørnet.. Terminen er ikke før 11. feb

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...