*Sjokomelk* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hva synes dere om den ? har tenkt å kjøpe den
Lillegutt og jeg Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Setet er fint det, og scorer høyt i tester... MEN det passer ikke i min bil... (opel astra), det blir altfor bratt i ryggen. Vi kommer til å kjøpe akta graco cosmic comfort som sete nr to:)
Marius og Jonas! Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Vi har det sete, og er fornøyd med det. Det er litt bratt når man har det bakovervendt, men vi løste problemet ved å legge et lite teppe under fronten (som da er bakover), og da ble det veldig greitt. Vi har Opel Vectra stasjonsvogn, men det er alikevel ikke mer plass enn det må være. Setet står bak passasjersetet, da min mann er lang (194 cm) og det ble dårlig benplass til han med setet bak han. (Han bruker bilen hver dag, mens jeg bare bruker den noen ganger i uka.)
EnMamma Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Først av alt til venterpålilleguttkommer: Det er ikke lov å bygge opp under setet. Dette kan gå ut over sikkerheten om dere kommer ut for en kollisjon. Hadde aldri turt å bygge under med noe som ikke er godkjent for dette formålet. Ta gjerne kontakt med HTS, de sier at man ikke skal legge tepper eller planker el.l. under. Så til prinsen min: Har hørt at mange klager på at det er bratt eller tar stor plass. Prøv det i bilen, det er første bud :-) Selv ville jeg nok gått for et sete som går opp til 25 kg, som f.eks. Britax Secura(koster ca. 2500). http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå