Gå til innhold

Fra 16 uker til 18 uker på EN dag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til gyn.poli for UL idag, og etter den gamle termin på 25.06, så er jeg i dag 16 uker. Men etter sjekken der så er jeg plutselig i uke 18, og bebisen vil mest sannsynligvis komme ut den 14.06 :)

Alt sto bra til. H#n lå der inne å viftet med armene. Lå med ryggen til, så noe bra bilde ble de ikke i dag. Men søt ryggtavle uansett ;)

Skal til UL hos jordmor om 14 dager. Spent hva hun finner ut. Bare det ikke går tilbake i tid....

Kjenner faktisk en del liv nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin 14 juni selv, men kjenner ikke noe særlig liv ennå da. Gleder meg til det.

Skrevet

Heldig du da=)

Fikk fluttet min termin fra 3.juni il 14. juni. Var plutselig to uker korter eg... Kjenner en del liv!

Skrevet

Så heldig du er da! :)

Gleder meg også til å kjenne liv der inne... Skal på UL i morgen og er veldig spent... :)

Skrevet

Det er jo UL treminen som er den endelige, så hva jordmor måtte mene spiller jo ingen rolle.

Skrevet

Nå var jeg bare til ekstra undersøkelse hos gyn pga at jeg har leiden. Og om 14 dager skal jeg til jordmor på selve UL screeninga :) Så er jo selvsagt spent hva hun finner ut, om det er samstemt.

Skrevet

Første terminen jeg fikk var 13. juni. Den endret seg når jeg var på UL i uke 13. Spennende å høre hvilken termin vi får når vi skal på UL om 1,5 uke. Morro å se på UL at fosteret beveget seg så mye. Rullet rundt og sparket med beina. Veldig rørende øyeblikk.

Er i uke 18 nå og har så vidt begynnt å kjenne litt liv der nede. Veldig spennende når man først kjenner noe. Det er akkurat en uke siden jeg kjente noe for første gang.

Skrevet

Var på ordinær ul da hvor jeg var akkurat 19 uker på vei.

Vi fikk også bare se ryggtavlen.Og fikk noen veldig dårlige bilder.

Jeg spurte ikke om kjønn siden jeg tenkte at det da helt sikkert var vanskelig å se siden Lillingen ikke ville snu seg.

Men ser du skriver at du skal på ul igjen om 14 dager? Hvorfor? Fordi hun såg dårlig alt eller?

Jordmoren min sa ingenting om ny ul til meg. Er det bare du som er så heldig eller?

Skrevet

Neida, alt sto bra til. Men har en blodsykdom som heter leiden. Og må gå på blodfortynnende. Var til ekstra kontroll hos gyn. Skal på selve screeninga om 11 dager ;) så kan jo si jeg blir bortskjemt av UL ;) hehe!! Nei, det er nå greit at sykehuset tar det alvorlig, og sjekker meg jevnlig. Kan gå utover morkaka, så igjen bebisen vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...