Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Bor på Sørlandet, rettere sagt Vestfold. Vi har en sønn på 2 1/2 år som sjelden er med på noen ting. De gangene vi reiser, er det som regel kjærstetur for å komme litt bort å få tid for oss selv. Nå er det VIRKELIG på tide å innvilvere heeele familien. Noen som har noen gode ideer om hvor vi bør dra? Noen linker? Tenkte noe som ikke var så alt for langt unna. Håper noen gidder å hjelpe meg.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Tenker du sommerferie, eller bare sånn ellers i året? For sommerferie vil jeg isåfall absolutt anbefale Mandal, som ikke blir så veldig lange veien da også det er på sørlandet. Det er en utrolig koselig liten by med skikkelig sørlandsidyll og lange flotte strender. Er rolig der, så passer bra for småbarnsfamilier. Vi var der omtrentlig hver sommer da jeg var liten, og nå skal vi dit i sommer igjen for første gang på årevis, sammen med hele familien min (mine foreldre + min søster og samboer og deres da tre mnd. gamle nurk.. også vår lille da, som da vil være ca halvåret - GLEDER MEG!). Er en nydelig ferieby altså! Det vi gjorde da jeg var liten, og som meg og sambo kommer til å fortsette med, er å ha mandal som utgangspunkt..dvs. å reise dit noen dager, og ta utflukter (feks. til dyreparken) men også, når baby er blitt større, ta båten fra kristiansand og over til danmark, og ta noen dager der, før vi returnerer til mandal og slækker de siste feriedagene der. Det er helt genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå