Gå til innhold

hadde dere blitt irriterte på bhg hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hentet småen til samme tid hver dag,han er 15 mnd og alle de dagene denne uken da jeg har hentet han har han vært full av bæsj,i dag var han og skikkelig sår....

ble irritert på dem altså og ba dem sjekke han bedre,og sa han pleide å bæsje etter måltider,de spiser i 2 halv 3 tiden...

henter han litt over 4 hver dag...

og så presterer assistenten å si at.. ...... har spist masse frukt i dag! da kokte det for meg for jeg har sagt fra til dem at han ikke tåler frukt så veldig ,og særlig ikke sitrus...

arg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ikke bare blitt irritert, jeg hadde bedt om et møte med styreren for å få klart opp i hva du mener og hva din gutt ikke tåler en gang for alle.

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra ja, kanskje til kontaktpersonen hans? Men hadde nok ikke gjort mer ut av det. Heller sett det ann og gitt de en sjanse til å endre på det.

Skrevet

Si ifra til pedagogisk leder på avdelingen!

Ja, dette kan skje en skjelden gang, men det skal ikke skje....

Hvis det ikke bedrer seg, så får dere snakke med styrer på barnehagen! :)

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd flere ganger, og særlig etter frukt i to/tre tiden. Men ikke hver dag i en uke, heldigvis...

Si i fra til pedagogisk leder, fordi det er så mange assistenter som ikke tar ansvar, og som ikke bringer beskjeder videre.

Skrevet

Det må du ta opp med styrer.

Få dem til og ha en bedre skifterutine...

Skrevet

ja jeg skal si fra til dem og skrive en lapp at han ikke skal ha sitrus frukt.... er vel ikke for mye å be om at de sjekker han i halv 4 tiden?

Skrevet

Selvsagt er ikke det for mye og be om...

Bare ta det opp med dem du,vis det ikke blir bedre sier du ifra til det blir bedre...

Har selv erfaringer av at bleieskift,er det dårlige rutiner på.

Bare mas på de og minn de på det,så blir det bedre:=)

Skrevet

det er bra;)

skal snakke med dem i morgen;)

Skrevet

Er de flere på jobb når du henter han?

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert ja, men tatt dette opp på en skikkelig måte i bhg.

Sett av litt tid i morgen, evnt ta med et brev hvor det står at gutten din ikke skal ha særlig frukt + at dette fører til løs bæsj.

Jeg håper de tilbyr seg å skifte på han før du går hjem. Jeg fikk alltid tilbud om det hvis vesla hadde bæsj når jeg ankom bhg. Jeg takket som regel ja til det jeg...

Skrevet

Ville nok hørt med dem hvilke rutiner de har på bleieskiftet??Og om de ikke sjekker dem utenom det overhodet?? Er jo en av de mest elementære ting de skal passe på hos de aller minste..

Skrevet

nei det som er saken.... de tilbyr seg ikke,så må stå å stresse med det selv da vi skal hjem.... synes i det minste de skal tilby det..

Skrevet

ja.skal høre med dem,og be dem sjekke han etter måltid osv... stakar er så sår atte...

Skrevet

Synes det er bittelitt spesielt at du forventer at barnehagepersonalet skal skifte på gutten din når DU er der!!!

Er jo ditt barn mener jeg...

Jeg jobber selv i barnehage, og det er faktisk to av bleiebarna våre som ikke bæsjer før de ser bilen til mamma eller pappa komme kjørende. Nettopp fordi de liker best når mamma eller pappa skifter på de! På samme måte er det et annet barn som nekter og bæsje på doen i barnehagen fordi det bare er pappaen som får lov å tørke henne.

Men, selvfølgelig. Er dette et problem grunnet sløvt personale ville jeg bedt om et møte med alle de ansatte på avdelingen. Skal ikke være bare ped.leder sitt ansvar..

Og hvis dere har det sånn i barnehagen at dere føler dere bare kan stole på ped.leder og ikke assistentene så ville jeg heller brukt tiden min på å ta opp dette med ledelsen! For sånn skal det ikke være..

Skrevet

det er ikke noe jeg forventer men når det har skjedd mandag,tirsdag,og onsdag denne uken.... da hadde det ikke gjort noe om de tilbydde seg..

og han bæsjer når han må og ikke avhengig av meg...

problemet her er nok heller at de ikke sjekker han...

og det er ikke bare ped leder sitt ansvar nei...

får se hva som skjer i morgen...

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig irritert!

Har selv jobbet i barnehage, og det går ikke ann!!!!

Selvfølgelig har du all rett til å reagere!

Ta det opp med avdelingslederen og hvis det ikke blir bedre syntes jeg du skal kontakte styreren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...