Gå til innhold

Hvordan er dette hos dere? Jeg sliter litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hoss oss er lissom altid salongbordet fult. Både jeg og mannen har hver vår laptopp. vi sitter jo masse i sofaen og er på nett og sånn, ltt på dagtid, og hele kveldene. Så lapptoppen med ledninger og slikt tar litt .Og så har sønnen vår en laptopp med comfy.så det blir aldrig heilt ryddig på bordet.

Hvordan er det hos dere, har dere masse greier på bordet heile tia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nå bare 1 stasjonær data vi da, som står på eget rom, slik at en av oss er i nærheten av dattera vår hele tiden.

Men bordet er alltid fullt med ett eller annet ja; glass m/noe drikke, reklame, avis, ett par leker. Det blir jo ryddet ett par tre ganger i uka (burde kanskje vært hver dage, men) men det blir jo like rotete der med det samme

Skrevet

Vi ble enige om at når vi fikk innredet kontoret skulle alle datamaskinene være der og om en tar med seg laptop inn i stuen skal ikke ledningen være med. Så om den må lades er det inn på kontoret med den.

Det ble så mye rot før da vi hadde hvær vår maskin i stua.

Jenta vår har en del leker i stua men vi prøver å bytte på hva som er i stua og hva som er på soverommet hennes slik at vi ikke skal ende opp med alt i stua/kjøkkenet.

Skrevet

Jeg har laptop i stua, men ledningene er bak sofaen, og jeg har et sidebord på sofaen som den står på når den ikke er i bruk. Reklame og annet dritt blir kastet når det er lest eller en av ungene har rivd dem sunt, hehe=) På dagen er det helt tomt altså, ellers havner bare alt på gulvet. På kvelden står det vanligvis vannglass og kanskje en askjett med smuler på der. Det jeg sliter med er at det er så mye kladdemerker og smuler eller lignende på, og jeg husker ikke alltid å vaske dem daglig.

Skrevet

Alltid strøkent! Hater rot på bordet!

Skrevet

Vi har ganske lite stuebord og det er bevisst. Ellers så hadde det vært fullt av bøker, blader, leker etc.

Skrevet

Bordet er alltid ryddig når vi legger oss og står opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...