Brillemamma Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Sist jeg var gravid,i 2006, var jeg mye her inne.Det var alltid mye folk her inne, og mye aktivitet.Nå er jeg innom her av og til,og innleggene som var her for 3 dager siden ligger påførste siden enda liksom...er det virkelig så lite folk her for tiden?? Når ble det sånn da plutselig? Hmm..bare lurer...synest det er så kjedlig når det er så lite folk her...
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg vanket her i 2006 jeg også, og har reagert på det samme. Men det blir igrunn hva en gjør det til. Alle kan jo ikke sitte og vente på at alle andre skal lage liv, det må en bidra til selv. Så når det er sakt vanker jeg nå fremdeles mer inne på Dib, er liksom der jeg er vant til å være nå.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Enig, var her i 2003/4 og da var det kjempefres, men ikke så mye nå. Har prøvd de andre mammasidene, men blir helt sliten i hodet av alle "smilfjesene", oppsettet og signaturene. BiM er best!
Brummeline3barnsmor Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 var her i 03/04 og 05/06 og nå å reagerer på d samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå