Gå til innhold

Til dere over 30: hvor lang tid tok dere paa aa bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle over 30!

Jeg er nye paa denne siden. Er 32 og har tenkt aa prove aa bli gravid hosten 2008. Jeg lurte derfor paa hvor lenge dere brukte paa aa bli gravide?? Og eventuelt hvor lenge etter dere sluttet paa p-pille?

Gaar selv paa microgyn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nå er jeg ikke gravid enda, men får kanskje lov å svare for det:-)

Jeg ble 31 i høst og begynte prøvingen i juni. Sluttet på p-pillen et halvt å tidligere. Alt var i skjønneste orden med syklusen fram til juni, etter det har det vært mye rot. Har mest sannsynlig ubalanse i hormonene. Ble gravid i september, men mistet etter bare noen dager, men etter det har det ikke vært noe klaff

Skrevet

skjonner at det kan ta sin tid med andre ord.

du maa ha veldig lykke til da!!!

Skrevet

Jeg er 31 og har prøvd i 1 og 1/2 år. MEN, det pleier jo ikke ta så lang tid for de fleste. Lykke til!

Skrevet

Ville bare legge til at jeg ikke har lykkes enda!

Skrevet

Litt mer oppløftende her: blir 30 i januar og her vokser det en liten spire :D Den satt på andre forsøk. Slutta på pillen i mars og mensen ble regelmessig etter 4 uker. (brukte kondom fram til oktober/november da..)

Skrevet

Grattis med den lille spiren:-)

Skrevet

Jeg er 39, sluttet på p-plaster i august -07 og ble gravid nå i desember, altså i 5. pp. De to - tre første månedene etter at jeg sluttet på plaster tror jeg kanskje ikke at syklusen var helt stabil, merket plutselig stor forskjell i oktober/november mht EL-slim, EL-smerter, menssmerter osv.

Skrevet

Dette ser jo mer og mer lovende ut:-)

Skrevet

Hei.

Blir 30 i januar. Ble gravid i PP4 i november, men mistet i romjula. Så det gikk ganske fort. Satser på at det går fort i svingene denne gangen også, og at det klorer seg fast.

Skrevet

Uff da det var leit. Haaper det gaar bra neste gang!! tvitvi!!

Skrevet

Jeg ble gravid i oktober 06, etter ca 9-10 pp. Naa sitter jeg her med en nydelig liten tulle! Ble fortvilet da det ikke gikk med en gang, men i ettertid var det jo ikke SAA lang tid..

Jeg gikk ikke paa pillen, sluttet for mange aar siden og brukte bare kondom.

Skrevet

Jeg er 32 år, og her satt spira på første forsøk :) Sluttet på p-piller i sommer, men brukte kondom helt frem til vi bestemte oss for å prøve på en til i desember....så nå er jeg i 6 uke :)

Stå på og lykke til!!

Skrevet

Jeg er 35 og brukte tre-fire mnd før spiren satt. Har mistet to spirer underveis så i løpet av 14 mnd har jeg rukket å hatt tre spirer, og beholdt den siste :-) Er nå i 7mnd og gleder meg til å bli mamma i mars.

Lykke til.

Skrevet

Nå er ikke jeg 30 ennå( jeg er 28) men hadde det vært meg så hadde jeg sluttet med p-pillene med en gang! De sier vel at det er lettere å bli gravid rett etter du har slutta og etter ei ganske god stund. Jeg har iallefall merket selv at kroppen har vært i ubalanse etter pilleslutt i ei ganske god stund. Slutta på pillene i februar og først nå i det siste begynner jeg å kjenne igjen kroppen slik den brukte å være.. Etter jeg slutta på pillen fikk jeg på grunn av hormonene veldig mange graviditetstegn. Ekstremt store og ømme pupper blant annet.. Men var altså aldri gravid. Lykke til! er nok ikke sånn for allle altså.

Skrevet

Jeg er 36 år og går inn i 14 pp. Håper vi får det til snart. Ble gravid når jeg var 34 føste gangen og da brukte vi 8 mnd. Håper nå at snuppa kan bli storesøster snart.

Skrevet

Er 33 og ble gravid i 2. pp. Mistet riktignok i MA, men er veldig lykkelig for at jeg kan klare å bli gravid så fort. Vel, håper de skjer igjen fort også og at det ikke var tilfeldig. Alle mine venninner på samme alder har blitt gravide fort faktisk. LYKKE TIL!

Skrevet

Hei! Er 36 år nå, og var 33 år første gangen...:) Fylte 34 år før snuppa ble født. Hun satt på ca 4. pp'er.

Nå er jeg i 18. pp med nr. 2... Hjelp! Men håper nå enda på en liten spire snart!

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...