Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Her er en artikkel om sykehuset. Det er ikke bare på føden/barsel det er spesielle forhold... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3268355.ece Skjønner ikke at det er lov å behandle syke folk på denne måten. Det skal sies at jeg har hatt marerittliknende episoder på Ahus selv og er litt forutinntatt. Det er jo faktisk noen som er fornøyde også, jeg vet jo det...
Gunner Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har også opplevd å måtte ligge på gangen da jeg var på Ahus.. De sa at det var for at det var så nærme vaktrommet om det skulle "skje noe"..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Skamme seg...! Behandle syke og ikke minst gamle folk på denne måten... Jeg blir flau over dette systemet...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Han her fikk ikke så bra behandling nei,men er vel ikke sånn som skjer hele tiden. Synes kanskje folk krever litt mye innimellom også. Nå er det jo bare 7-8 mnd til det nye sykehuset er ferdig,det er ikke satt opp på en dag heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå