Gå til innhold

6 EL testen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..var også negativ, og jeg som beregnet min EL til igår da.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her......skulle ha EL mandag ifølge dib, har også bare testet negativt. Har èn test igjen.....

Skrevet

hvilke tester har du brukt? har brukt quick respons jeg..skal tyde streker og d er jo ikke alltid like lett - får teste imorgen også, så får en vel bare kose seg med samboeren helt til IKM :):)

Skrevet

Hei....jeg har brukt clear blue sine. Enkelt og greit, enten eller der:)

-har ikke prøvd de du har....

Ja, tester den siste i morgen også:)

jeg tror kansje jeg har begynnt å teste forseint???? Men, men, vi har hatt jevnlig med kos så vi får begge håpe at vi får d til:) og ja, vi legger oss ikke på latsia før IKM:)

Oppdatere hverandre ang EL i morra??

Skrevet

jepp,skal holde deg oppdatert :):)

Skrevet

Hei, hvordan gikk d med deg i dag?

Min var NEGATIV GRRRRRRRRRRRRR:(

Nå gidder jeg ikke kjøpe nye heller......

Håper du har fått positiv test i hvertfall!

Skrevet

skal teste i ettermiddag jeg:) du hører fra meg:)

Skrevet

min siste EL test var negativ..hmmm, så da får vi bare ta d som d kommer:)

Skrevet

Huff, din også:(:(:(

Har IKM den 21. tror jeg.... Enn du?

Lar høre fra meg om hvordan d gikk.....

Lykke til:)

Skrevet

har IKM 21.jan jeg også... du hører fra meg også:) Lykke til du også :):)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei-hei En liten oppdatering fra meg, jeg testet positiv i går:)

Skrevet

jeg har også bare testet negativt på el testene :( brukte cb digital, nå måtte jeg kjøpe noen billige el strips, håper jeg får utslag på en av de 21 stk jeg kjøpte, haha :)

jeg skulle egentlig hatt el 15. januar, men idag så fikk jeg en ganske sterk strek på den billig testen, men ikke sterkere eller like sterk som kontrollstreken, så da sier folk at den er negativt, men klarer lissom ikke helt slå meg til ro med det.

kanskje el er på vei da?? nå er jeg på dag 20..

tid har dere fått positiv el test??

blir så forvirra jeg, lei av å lete etter eggløsningen... er redd jeg ikke har noen eggløsning jeg...

Klem

Skrevet

Hei Mahalkita v....

Jeg har brukt el-tester mange pp. og vettu hva- jeg har aldri testet positiv noen gang....

Har prøvd clearblue, noen andre jeg har kjøpt på apoteket, og noen fra billigtester-ikke strips.....

Jeg også gikk rundt og tenkte som deg at jeg sikkert ikke har el- men d må jeg jo hatt for jeg testet positiv i går:)

Hva meg anngår: har jeg en misstanke om at jeg har EL veldig tidlig. Forrige gang jeg ble gravid(endte i ma) og denne gangen.

Startet vi prøvinga allerede samme dag som tanta forsvannt.

Annenhver dag i 5dager, så hvèr dag èn god uke.

Lå med pute under rumpa i min 45min etterpå.....

D var oppskrifta våres:)

Lykke til m prøvinga, og ja tror nok du har el:)

Skrevet

DOLCE&GABBANE-the one

Tusen takk for svaret!! Dette gav meg noen håp om at jeg har eggløsning allikavel :) Nå skal jeg klare å få motet opp igjen, det behøver jeg nå, har gått nå i 2 mnd og tenkt at jeg ikke har eggløsning..

Å de testene er bare teite, brukte også clearblue sine, og billigstestene, men ingen slår jo ut.. Jeg skal teste videre, men samtidig heller tenke at det ikke er sikkert at de slår ut..

Hvor lange sykluser har du? På hvilken dag testet du positivt nå??:) Å gratulerer sååå mye, det er så morro når noen tester positivt!!! :)

Egentlig skulle jeg hatt eggløsningen 15.januar etter beregningene.. Så hvis jeg går utifra den så har jeg ikm 29.januar :)

Vi startet med kosen allerede samme dag som tanta gikk vekk, hadde da sex hver dag i en uke, nå har det vært litt mindre, men hadde i forgårs å har tenkt å få meg noe i kveld også, hehe :) Så kommer nok til å kose oss gjevnlig fram til ikm, for sikkerhetsskyld :)

Lykke til med svangerskapet og den voksende magen, du er heldig!! :)

Skrevet

Hei igjen:)

Ja, enig med deg at testene er teite. Men vet jo også om de som faktisk får positiv test òg...........passer vel ikke for alle!

Ja, er veldig glad for å være gravid igjenn og at d ikke gikk for lang tid etter ma... Er jo veldig bekymret for å oppleve d samme igjen, men akkurat nå nyyyyter vi nyheten:) Vi har en sønn som blir 2år i april fra før. Han blir en god storebror:)

Hadde èn syklus etter maèn, den var på 26 dager, men d stemmer med syklusen før den 1.graviditeten.

Jeg fikk tanta 26.des og skulle egentlig hatt den i morgen----hi-hi-

I følge dib sin el-kalkulator skulle jeg ha el 7.januar. Testet den dagen også, negativ..... Men startet el testinga allerede 4.jan, 5.jan tittet jeg tilfeldig på "tissepinnen" og da var d to blå streker der, resten av testeperioden var d bare èn blå strek der...Derfor tror jeg at jeg har veldig tidlig EL....

Virker jo som at dere har virkelig stått på denne mnd også:) Du skal se du får positiv test snart vettu:)

Tiden fremover nå til testing går bare sååååååå sakte:(

Jeg testet positiv 2 dager før ikm m clearblue cb

Lykke, lykke til og så skal du se vi møtes inne på oktoberklubben:)

Ps oppdater meg hvordan d gikk:)

Skrevet

GRATULERER !!! :):):)

jeg har ikm tirsdag 22.. kan jo ta en test snart :) håper,håper!!

lykke til :):):)

Skrevet

Å, så hyggelig å høre fra deg:)

Sender deg masse babystøv*************************************************

Fikk du forresten positiv el-test?

Lykke til med testen, håper vi snart sees inne på oktoberklubben:)

Skrevet

nei, fikk ingen positive el-tester... :(

tar imot babystøv :):):):):):)

har du hatt noen andre symptomer eller??

istad fikk jeg såvidt lite sånn slimblod, beklager detaljer,men... kan d være starten på tr eller spiren kanskje.. :)

Skrevet

6.... hva med 14.... tror ikke el dukker opp i det hele tatt her jeg... eller at jeg muligens startet med testene en dag eller to for sent, ikke det at jeg kan forstå det siden jeg startet på dag 9, men men.... har en vond murring nederst i magen og i dag kom det også hos meg litt slimblod... IKM rundt den 29 så tror liksom ikke heller at det er starten på TR... holder på å bli gal av dette jeg...

Skrevet

Hei:)

Hmmmmmm, vet ikke hva d kan være men her inne leser jeg stadig vekk om noe som heter "festeblødning" (aner ikke spesifikk hva d er)

TR kan d jo ikke være.....

Du må nok bare smøre deg/dere med tålmodighet til du/dere kan teste desv, desverre:) håpe-håpe)

Jeg hadde mensenlignende murringer 1 og 1/5 uke før jeg testet positiv og fikk veldig lett halsbrann(men la om kostholdet, så halsbrannen kan jo kansje komme derifra) men med den graviditeten jeg mistet hadde jeg ingen sympomer what so ever.....

Så jeg krysser fingrene for dere begge to, og lykke til:):)

Skrevet

fikk TR i dag tidlig:(:(:( så da får en prøve til igjen :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ, d var no orntli dritt:( og ja, da er d bare å brette opp skjorta og prøve igjen!! Lykke, Lykke til!

Skrevet

Jeg er like oppgitt som dere over EL testene og har helt til jeg leste dette vært overbevist om at jeg ikke hadde EL men kanksje jeg bare har vært for besatt på at den skal komme rundt dag 12 siden jeg har 30 dagers syklus. men da skal jeg tenke mye mer positivt og teste litt før og kose meg selv om testen skulle være negativ;-) Glad jeg leste dette!!!!

Skrevet

ja,fikk ingen positive tester jeg, ble litt fortvila ei stund jeg også da.. men ikke alle el tester er like greie å tyde heller da, sånn med de jeg prøvde, Øuick respons - da skal testlinjen være sterker farge eller lik farge som kontrollinjen, ikke alltd lett å se forskjell, eller at 5 min går altfor fort til å sjekke igjen og da er jo teste ugyldig..

skal prøve noen kjerringråd jeg nå og ta tempen og ellers kose oss skikkelig i min fruktbare periode og frem til ikm igjen.. og kanskje begynne å tenke på no anna enn at n må noe skje, da sitter spiren kanskje fortere enn man tror,hehe:)

lykke til, drammensjente 22:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...