Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei, går igjennom det vi har handlet inn til poden nå, dette er det vi har: - Varmedresser x 3 - Sparkebukse x 1 - Velour dresser x 3 - Bodyer x 7 - Luer x 4 - Sokker x 2 - Pyjamaser x 3 - Bukse x 1 - Votter x 1 - Tøfler x 3 Inbiller meg at dette er for lite jeg se
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Strømpebukser!!!! Hehe.... Er noe av det som er lettest å glemme å kjøpe inn! hehe...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Åååh.. Takk Det hadde jeg heeeelt glemt ;p
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg aner ikke..men bare to par sokker hørtes litt lite ut for meg. Og ingen strømpebukser? Men som sagt; jeg har ingen peiling. Jeg er redd JEG har for lite, og jeg har vel sikkert 15 par sokker. Hehh...vet at det ikke går så mye av det, men av en eller annen grunn har veldig mange venninner kommet med nusselige små sokker som de har kommet over. Så plutselig var samlingen stor. Har også en grei bunke strømpebukser, og sikkert 20 bodyer. Minst. Men votter har jeg to par av; et i ull til utebruk, og et i bomull som jeg tenkte kunne være ok å ha på dersom den lille er kald på hendene sine når h*n sover. Hørte nemlig at det kunne være en årsak til at babyen gråter - så det er kanskje et lite tips? Jeg tenkte ihvertfall at det er greit å ha i bakhånd sånn i tilfelle rottefelle Huff. Sambo har kanskje rett i at jeg tok litt av på klesfronten
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe.... Vanskelig å komme på akkurat det ja! Fikk meg selv en liten aha-opplevelse da jeg så igjennom alt det jeg hadde.. Mente selv at jeg hadde absolutt ALT, men så gikk det opp et lite lys gitt! hehe....
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Og så får dere helt sikkert en del klær i gave!!!! Alt etter hvor du bor ville jeg nok gjerne hatt en ekstra strikkejakke og en ulltrøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå