journalisten Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Mitt navn er Morten Øverbye, og jeg er journalist i bladet Gravid. Jeg skriver en sak om bergensere som velger å reise til Voss for å føde. I den forbindelse ønsker jeg intervjuobjekter som kunne tenke seg å stille opp til et kort intervju. Skulle du være interessert, er det fint om du gir meg en rask tilbakemelding på mail, eller helst telefon. Jeg kan nås på mobil 95772340, eller mail [email protected] Mvh Morten Øverbye Journalist Foreldre & Barn/Gravid 95772340
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Kjempe interessant sak å fokusere på. Førstemann kom til verden på Haukeland og skal på Voss når nestemann skal ut. Haukeland er et ufølsomt og kaldt sykehus, gleder meg til varmen på Voss ) Men kan desverre ikke tenke meg å stille opp i Gravid. Håper du finner noen andre.
journalisten Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Takk for tilbakemelding! Det er en interessant sak, synd du ikke ønsker å stille opp. Er nemlig i Bergen til i morgen formiddag, så det begynner å haste for komme i kontakt med noen...
journalisten Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Dytter denne opp for siste gang...
millymolly&mini Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Du får nok mer respons om du går inn på keisersnitt-debatten her inne. Der forteller en del kvinner at de ikke får innvilget keisersnitt på Haukeland. De får må derfor dra til Voss. Prøv å legg inn innlegget ditt der. Flott at det blir fokus på dette, også i media!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå