Gå til innhold

tok min første test i dag ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok jeg løy litt i tittelen. Dette er vår første mnd å prøve på. Men jeg har tatt to tester tidligere selv om jeg visste de var negative fordi det var for tidlig. bare for å prøve. på morro.

Jeg vet ikke når jeg skulle hatt mensen. jeg tror det er i går, i dag eller i morgen. Men når testen er negativ så er det vel bare å vente til mensen kommer... ikke mye annet å gjøre..?

hvorfor er det så vanskelig å bli gravid når andre blir det bare de går glipp an EN pille eller noe lignende???

Blir dere andre triste hver gang dere får negativ?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg faktisk aldri fått et test som har vært negativ en eneste gang, men skulle jeg få det blir jeg nok ganske lei. Er skikkelig utålmodig... Håper du får en positiv test snart, kan jo fortsatt hende at du er gravid selv om en test viser negativ, har hørt om folk som har opplevd det :)

Lykke til!

Skrevet

hei du er ikke alene om og bli trist av det hehe. jeg har fått negative tester i 22pp jeg.vi har prøvd i ganske mange mnd nå. hehe:)

Skrevet

er det ikke en ide å droppe å teste før det evt har gått ett par dager over ikm? sjansen for å få positiv dager før ikm er jo ikke så stor, og uansett blir man jo trist og lei av negative tester.. uansett om det er el tester eller grav.tester.. sparer både penger og dårlig humør ved å prøve å vente m å teste. kommer mensen så kommer mensen.. sånn er det jo bare..

Skrevet

Blir kjempelei meg..

Selvom jeg tester når jeg egentlig vet at jeg ikke er gravid.

Typisk altså :)

Skrevet

jo jeg vet. men det irriterte meg så masse at jeg ikke visste nøyaktig når mensen skulle komme!!

og så kunne jeg ikke for å tenke: "Det kan være jeg er gravid. og da vil jeg vite det NÅ"

hehehe. men både jeg og kjæresten min er enige om at vi ikke kan teste så tidlig hver mnd, hvis dette skulle ta lang tid ikke sant....

Skrevet

Uff, nei du er ikke alene der nei. Jeg også blir kjempe lei mg. Tok digital test i dag og den var neg, men det er enda et par dager til IKM så jeg øyner HÅP fremdeles :-)

Ikke lett å holde seg unna de testene, en vil jo vite om en er gravid eller ikke..... hihi...... men nå skal jeg holde mg et par dager i hvertfal....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...