Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vi vil gjerne oppkalle :-) Har følgene å velge mellom av navn på beste- og oldeforeldre: Olga Jenny Marie (Olga Marie er tatt da) Alfhild Lydia Johanna Marie Tordis Aslaug Greta (Grete er tatt) Johan Marenius Jentoft Leif Asbjørn Jens Karulf Gustav Gunnar (men det er tatt da)
prebs Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker: Johanne Marie Jenny Hvis dere vil ha dobbeltnavn, passer Marie som mellomnavn til begge to. Johan Gustav Eventuelt Gustav Johan.
Vipsenmamma Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg likte Jenny Johanna Greta Johan Jens
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jenny, Alfhild og Lydia er veldig fine navn ! Johan, Jens og Gustav er også kjempefine! Heldiggris som har så mange fine navn å kalle opp etter. Bruk dem som de er, ikke lag noe rart ut av dem!
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jenny Marie, Alvilde, Johanne/a, Tora, Torunn ... Johan, Jens, Gustav.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Lydia er jo kjempetøft! Alvilde ble nevnt, det er jo nydelig, og må absolutt sies å være oppkalling etter Alfhild. Johanna og evt Johanne er også fint. Av guttenavnene var det egentlig bare Johan jeg personlig anser som brukbart, og kanskje Gustav. Men til en jente synes jeg dere skal bruke Lydia, og dersom dere vil ha dobbeltnavn; Lydia Alvilde. Kjempefint!
ca lykkelig Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Mange flotte navn. synes det er fint at slektsnavna går igjen. Jeg liker best: Jenny og Johanna Johan, Jens og Gustav.
Cornelianelia Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Her er mine valg: Ett guttenavn: Gustav Dobbelt guttenavn: Gustav Johan Ett jentenavn: Jenny, Alvilde, Johanna, Lydia, Marie eller Tora (etter Tordis) Dobbeltnavn: Jenny Alvilde, Mari Johanna, Mari Alvilde, Tora Johanna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå