Gå til innhold

Hvorfor tisser dere ikke i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at det uheldet har ramma meg oxo! hihi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi har do, og jeg går alltid på do før jeg dusjer.

Skrevet

Fordi det er bare 1,5 m til do!

Skrevet

Vi har da do vi oxo, men ble så tissetrengt enkelte ganger når jeg starta dusjen at det var ikke til å unngå. Jeg har hadd veldig svak blære tidligere å jeg da, den er likere nå heldigvis. Jeg måtte bruke bleie om natta til jeg var ca. 16-17 år jeg.

Skrevet

Fordi jeg fant ut at det er det doen er til for, tiss og bæsj. Var vel rundt 3 år da jeg skjønte det. Før den tid tisset jeg nok mye i badekaret, tror faktisk jeg har bæsjet der også ett par ganger. ;o)

Skrevet

men da er/var kanskje din situasjon litt anderledes enn hos de fleste? hvis du gjorde det pga du ikke klarte å holde det tilbake, at det ikke var til å unngå!?

hadde du gjort det dersom du ikke hadde hatt det slik da?

Skrevet

Ikke av ren vilje nei!

Skrevet

hvorfor? fordi jeg har alltid til vane å gå på do før jeg går inn i dusjen..

dessuten ser jeg ikke helt det store behovet for å tisse i dusjen hehe

Skrevet

Fordi jeg tisser på doen vel!!

Tisser du i offentlige dujser også`? Og i bassenger??

Skrevet

oki, men da skjønner du jo hvorfor vi som ikke tisser i dusjen ikke gjør det da...? :o)

Skrevet

1. Vi har toalett.

2. Man tisser bare ikke på italienske rullesteiner.

3. Jeg må innrømme at jeg syntes det høres litt ekkelt ut.

Skrevet

Det har jeg for harde livet prøvd å unngå, men uhell har skjedd når jeg var mindre, sånn 7,8,9-10 år og mindre.

Skrevet

Ja, egentlig på en måte! Men kan jo være andre grunner til at de gjør det og da.

Skrevet

Må man ha en grunn for at man IKKE tisser i dusjen?

Syns man heller kunne ha spurt om .

Hvorfor tisser du i dusjen.......

Vi har 2 doer i huset og har ikke behov for den 3 "doen" defor tisser ikke jeg i dusjen.

Skrevet

folk har jo laget en slik, hvorfor tisser du i dusjen? lignendesak. Derfor laga jeg dette, sånn bare fordi! Folk kan jo faktisk ha sine grunner til at de gjør/har gjordt det. Eller at det rett og slett har blitt en vanesak.

Skrevet

Fordi jeg har do til det! :)

Skrevet

Pågrunn av hygeniske prinsipper.

Småen setter jo seg ned i dusjen når vi eller bare han dusjer....

Skrevet

Men hvis du er sånn at du ikke kan noe for det, som du beskriver... Da kan du vel ikke holde det tilbake i offentlige dusjer, basseng etc heller da?

Skrevet

Blir litt mer hysterisk opptatt av å holde seg i en offentlig dusj da, men som sagt så har blæra mi blitt bedre så jeg har liksom ikke det store problemet lengre. Det var tidligere. Og et basseng blir noe annet enn en dusj forresten. I en dusj hører man at det skikkelig renner og da trenger man ikke å være alvorlig tissetrengt heller for at det skal komme en skvett når man har svak blære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...