Gå til innhold

Vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye strekkinger, stikkinger og generelle vondter skal man ha i magen før det er tegn på noe galt? Har så mye vondt om dagen.. liker det ikke helt.. Er også mye småkvalm.. er 31 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kontakt med legen, heller en gang for mye enn en for lite..

jeg er selv i uke 26 å må ligge stille og ta tabletter i håp om å utsette fødselen. tok kontakt pga smerter..... ikke for ¨å skremme deg!!!

Skrevet

hmm....skal til legen på fredag. får se ann etter hvert..

hva slags smerter hadde du da? jeg har ikke nedpress eller noe..

Skrevet

Dytt.... Nå har jeg hodepine også.. føler eg helt elendig om dagen. Må bare få ut litt sutring i tillegg til at noen kanskje kan fortelle meg hva og hvorfor... Er så mektig lei av å være i dårlig form.

Skrevet

Jeg hadde nok ringt føden jeg.Der er de helt enestående:-)Lykke til:-)

Skrevet

Tja...føden kan vel ikke hjelpe meg noe særlig.. jeg skal jo ikke føde. Også har jeg jo den legetimen i morgen..

Er frustrerende dette her.. skjønner at man kan ha vondt i magen når man er gravid, og at man blir sliten. Men dette med "fyllesyke" skjønner jeg ikke. Bekkenløsninga gjør vondt som pokker og jeg får lite søvn.. men å ha alt på en gang..er det bare god gammeldags uflaks???

Selv om jeg ikke ønsker at noen andre skal ha sånn så er det ganske frustrerende å være alene om det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...