Tante Barbara Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Var på ultralyd i to omganger idag. Babyen ville ikke snus seg så jeg måtte tibake en halv time senere for å få se at hjertet var i orden. Pappaen var ikke med fordi dette er andre ultralyd og han måtte jobbe. Da jeg gikk ut av sykehuset kom jeg på at jeg ikke hadde fått bilder og løp tilbake, men da var de slettet. Ble veldig lei meg siden jeg var der alene. Pappaen får jo ikke sett noe nå..
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hm, det var jo dumt gjort av dem at du ikke fikk bilde! Forstår godt at du ble lei deg.. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei og om du har et risikosvangerskap eller ikke. Jeg hadde svangerskapsforgiftning i sist sv.skap og måtte av den grunn inn på mange ul. Kanskje dere får bilde en annen gang? men håper jo alt er ok med ditt sv.skap da=) Hvis ikke, hva med å ta en time hos privat jordmor der dere får sett babyen sammen og får bilder? dersom dette betyr mye for deg/dere da:) Uansett, masse lykke til!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Så synd... Jeg også måtte be om bilde før jeg dro fra UL timen min. Hadde jeg ikke spurt hadde jeg nok ikke fått...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Fikk ikke bilder jeg heller De glemte det. Var Ullevål. Vi spurte flere ganger men hun gadd ikke ta ny ultralyd for å få tatt bildene.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 De glemte å gi meg bilder da jeg var på ul på ullevål. Slo av maskinen og jeg trodde jo at hun skulle skrive de ut til meg.. Men så sa hun liksom ikke noe om noen bilder.. sa bare "jaja, da får dere ha lykke til videre..blabla" Da spurte jeg, og oida, det hadde ikke hun tenkt på! Så da måtte jeg opp på benken igjen, og hun tok ett eneste bilde sånn superkjapt - og det var virkelig ikke et bra bilde! Der og da var jeg jo fornøyd, for jeg hadde ikke sett mange ultralydbilder før..og synes jo selvsagt at jeg kunne se nurket mitt kjempegodt. Men da jeg sammenlignet med andres ultralydbilder så jeg jo at mitt var så og si ubrukelig. Ble veldig skuffet da. Er synd at sånt skjer, for det betyr jo så uhyre mye for de vordende foreldrene! Er jo tross alt første gang man "ser" barnet sitt...
mammaen til Luca Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk ingen bilder da jeg var på ordinær ul, fordi baby var så urolig at den så ut som en havhest på bildene. Så 10 uker etter bestilte jeg privat ul hos gyn. Hadde med meg mamma som synes det var kjempemorsomt å se, hun hadde aldri vært med på det tidligere. Og da fikk jeg noen greie blder. Og det kostet ikke noe å gå til gyn. heller, bare utskrift av bildene kostet 100 kr. Tror jeg var heldig. Ble litt lei meg daq jeg ikke fikk bilder første gang, men bedre å ha et ordentlig bilde,enn å ha et dårlig et og så gå og irritere seg over det istedet, mene r nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå