anni69 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hva anbefaler dere av fisher price sine ,learning home el musikk stolen??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Her har i hvert fall musikkstolen vært verd hver eneste krone. Den er blitt godt brukt av både mine barn og besøkende=) Så jeg hadde absolutt gått for den, men nå har vi ikke learning home å sammenligne med da.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 VI har learning home og den er en kjempe hit! Brukes av alle fettere og kusiner når de er på besøk også (de er 4-7 år). Stolen er jo mer bare en stol, mens huset kan brukes til lek og læring nå og som et lekehus når de blir eldre. Kusinene lekte mor, far og barn med huset!
Mrs. Bouquet Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Oppgaver og slikt er ganske likt på begge, huset har flere funksjoner og aktiviteter, vi har valgt det. Men det er to ulike prisklasser.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 sessa ruger på nummer to! Stolen er mye mer en en stol, dem lærer seg mye med den. Jenta mi begynnte å lære seg fargene med den bland annet. Stolen er og populær blant eldstejenta og hennes venniner (4-6år) Tror barna får like mye ut av begge deler. Bare på ulike måter.
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 hadde valgt huset om jeg skulle valgt en av disse.. det gjorde vi. veldig fornøyd med det. brukes mye!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Joa, seff stolen er mer enn en stol, men nå har jeg jobbet i lekebutikk og solgt begge. Synes absolutt man får mer ut av huset. Og når jeg ser hvordan kusinene her leker med den så tenker jeg at den nok kommer til å være populær i laaaang tid fremover og ikke bare fordi det kommer lyder og sanger, men fordi den stadig bytter funksjon ettersom hvilken lek som lekes. Vi kjøpte den til frøkna når hun ble ett år, men kunne med fordel kjøpt den før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå