allis. Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har i perioder vært plaget av menssmerter gjennom hele svangerskapet. Kanskje ikke så veldig rart, er jo mye rart som skjer inni der!!=) men den siste uken har jeg hatt fryktelig mye menssmerter og er i hele tatt veldig øm i lysken. Har menssmerter om natta og.. Kommer ikke i tak, er mere sånn konstant verkende.. Flere som har det sånn eller? Lurer på om det er bebien som fester seg, bekkene som utvider seg eller noe sånt.....? Ikke godt å vite..
grolla Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har det akkurat som deg. Er like langt på vei som deg, og har tiltakende med mensmurringer, særlig siste uken. Har hørt at dette er vanlig hos andregangs, og jeg er jo det. Kan ikke huske at det var slik første gang, men nå er det lenge siden da. Det er vel uansett sikkert helt ufarlig nå som vi er så langt på vei, og som du nevner skyldes det sikkert kroppens forberedelser til fødselen. Det er først når disse murringene kommer i tak, og blir regelmessige at det er snakk om rier. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå