januarbaby+maibaby Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hun skrev til meg på pm, og alt hun skrev stemte jo, med hvordan jeg så ut; med hårfarge nå og hvilken jeg har orignalt og hvor høy jeg er... Hun mente fødsel på meg 17 januar... spennende!!
stjernene mine** Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 vææ!!! Hvor fant du hu hen?? Koster det noe?? lang tid tar det før får svar osv??
januarbaby+maibaby Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 hehe, gå inn på spå/horoskop forumet
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 He he, kunne ikke motstå å sjekke. Du har jo bilder på profilen din som gir ganske godt inntrykk av både falske og original hårfarge, og størrelsen din!
januarbaby+maibaby Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Mamalari heter hun... Har jeg bilde der inne? hmm d må jeg sjekke...
januarbaby+maibaby Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 ja det var sant haha hmmm...nei nå vet jeg ikke hva jeg skal tro... så teit at jeg hadde ute bilde av meg da!! hehe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Er ikke så rart at du er spent, da. Jeg har sjekket rundt mor og mormors fødsler, og gjetter heller min fødselsdato ut fra det:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 spennende og gøy skulle d stå inni der
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 ble spådd fødsel 19 desember jeg hehe....har enda kula på magen og er 11 dager over hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå