Silker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Trenger ikke foredrag om at det beste er å bare spise sunt blablabla, for jeg vet egentlig at det stemmer.... Trenger bare en lite kickstart til å få av disse fem,seks babykiloene som sitter veeeldig godt.... Meeen,noen som har prøvd?
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 har ikke prøvd men vil gjerne ha oppskriften...
Silker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Hehe,den har ikke jeg Er sånn greier du bestiller. Go heter den...
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 aha.. da er det vell sikkert dyrt også da.. men er den god og det funker så er det sikkert verdt det... skulle gjerne hatt det selv.. få av noen kilo fra jula.. hehe.... får håpe noen har prøvd den her da.
Silker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Var ikke dyrt egentlig.... Var sånn tilbud nå da, kunne prøve gratis i 14 dager for å se, uten å binde deg til å kjøpe mer. Men hadde vært greit å høre om noen har prøvd...
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 leste litt om den, hvis det er den jeg tror det er da. sto bare at man fikk 2 gratis prøver... også kostet det 249kr for 10 porsjoner etter det... 10 porsjoner kan jo ikke vare stort.. hvis det skulle erstatte mat sto det at man måtte ha 4 stk per da.. da blir det DYRT....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå