Amanda- Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 bare lurer.. dere er lei vakseservietter, bilstoler, vaksiner o.l ??
blittmamma07 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 det kommer vel bare stadig nye mødre som lurer mens det er de samme som svarer. tror du ikke?
Amanda- Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 hehe sant nok.. hehe.. bare litt morsomt og sitte og lese av og til.. men skjønner ikke hvorfor de spør om ting man burde tatt opp med lege.. hehe. menmen.-- ikke bilstoler og slikt altså =P
blittmamma07 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 de er vel som meg. finner en kjedelig stund og så lurer vi litt på hva andre syns og mener ....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 "Hehe, forstår ikke hva folk lurer på som de kan ta opp med en lege"? Carri.85!! Et slikt hjernedødt svar hører til på skravlesiden, hvis du påpeker at du er så utrolig smart at du ma spørre en åndelig rådgiver på legekontoret om råd, angående denne saken med vaksiner, så er det ike sikkert alle er enige med deg. Hadde legene visst alt, så hadde ikke sykdommer eller dødsfall pga medisner, dødsfall pga sykdommer, dødsfall pga smittsomme sykdommer vært noe problem i det hele tatt:-) Greit at du tilhører flokkdyrfundamentalistene, forteller bare hvor lite du vet:-)
Amanda- Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 kjære deg da yppert.. hehe... hvor i mitt innlegg ser du at jeg har nevnt vaksine saken din?? problemet ditt er at du tror at alt handler om deg.. og det værste av alt det er at du liker det... hehe.-.- jeg tenkte faktisk ikke på det innlegget ditt i det hele tatt da jeg skrev den komentaren.. bare ting jeg har lest andre steder her på dib.. men mest bim.og hva vet du om min mening om vaksiner? ha en fin kveld koseklumpen=P
Amanda- Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 da tenker jeg ikke på det jeg skrev i første innlegg altså.. der jeg spurte hva folk var lei. og nevnte vaksiner. (mange er lei den disk. nå har jeg lest) jeg bryr meg ikke om hva folk gjør ift sitt barn fordi det har ikke JEG noe med. selv om du klarer og irritere mange andre damer innpå her så klarer du ikke det med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå