Gå til innhold

Argh, irriterende facebookreklame... Nybakt mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldregueiden.no reklamerer på Facebook. Det dukker alltid opp en annonse, midt på sida mi hvor det står "nybakt mamma?" les andres foreldres meninger om... osv. Er litt lei av den nå... minner meg jo hver gang på at nei, jeg er ikke en nybakt mamma.... Argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig Frøkna.. Dukker opp på min side også. Jeg krymper meg hver gang jeg ser den. Og håper ikke sambo ser den, gjemmer meg når jeg skriver her også. Kan ikke være for ivrig heller.

Men den reklamen er jo bare i veien. Litt lei Facebook jeg.. alltid noe drit! Reklarmer og forespørsler om det ene og det hitt.

Skrevet

Helt enig i det der!!Blir sur hver gang jeg ser det popper opp!!! :/

Jeg har jo blitt mer hekta på BIM en facebook nå da, så jeg gjemmer meg også slik som det Tøydokke ;) he he!!

Jaja jenter, en vakker dag blir det vel vår dag også får jeg håpe. Nå har jeg ikke flere p-piller igjen, og skal ikke begynne på nytt brett heller, så blir spennede å se hva sambo gjør. Men kondomene ligger klar i skuffen så det er nok ikke noe håp enda... sukk...

Skrevet

Jeg har også irritert meg over den der greia.

Sambo har sagt til meg at han vil at vi skal ha hus og jobb i orden. Jeg har jo fast jobb og huset er innflyttingsklart i mars. Han har 3 intervjuer denne uken og i hvertfall 1 intervju neste uke... .så i mitt hode er det ikke lenge til han burde være klar.. eller i hvert fall gå tom for unnskyldninger :P

Skrevet

Så det er ikke bare meg nei ;) Jeg sletter alltid loggen min når jeg har vært på BIM sånn at hvis sambo skal låne maskina til noe at ikke www.barnimagen.com skal komme opp når han skriver inn i adressefeltet... Han veit jeg er innpå her, men orker ikke at han veit at jeg er her så mye...

Skrevet

Hehe, jeg skjuler også at jeg er på BIM og BV. Han vet om det, men jeg prøver å la være å gjøre det slik at han kan se det. Heldigvis deler vi ikke maskiner da (har alt for mange vi) så slipper å slette logger og slikt.

Skrevet

Vi deler heller ikke maskin, men av og til kommer han bort for å hjelpe meg med noe eller om hans ikke er på kan han komme bort hit hvis han skal sjekke noe kjapt.

Skrevet

Jeg også HATER den reklamen!!!!! Åååå..blir så irritert.. den er jo der hver jævla dag!!:(

Skrevet

Særdeled irriterende reklame ja.... Nybakt mamma? NEI, for faen.... Jeg skjuler ikke at jeg er her... Han har vært her han også, prøver å se hva jeg blir hekta på.. heheh... søt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...