Gå til innhold

Tatt ny test i dag jeg.. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag greide jeg ikke og vente lengre.. skulle teste i morges når jeg sto opp men glemte det av så jeg testa uttpå formiddagen jeg..

D er to strek men det ene streket er bare hallparten så stekt som det andre..

Er i dag 13 dager over IKM så håper sterkt nå da :-D

Noen andre som har hatt sånn test så lenge etter IKM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere da er du gravid. :)

Jeg fikk ikke ordentlig sterk strek før jeg var over 5 uker på vei jeg..

Skrevet

åå.. håper håper :-D gleder meg kjempe mye til alt som skal skje fremmover.. skal ta meg en tur til legen og ta en test der så kan jeg føle meg 100 % sikker på at det er en baby der :-D

Skrevet

Gratulerer med spiren!

Skrevet

gratulerer så mye!!! :)

Prøvd lenge eller?

:-D

Skrevet

Heisann! Du var gravid jo :) :) :) Så moro for dere, endelig :) :) Gratulerer så mye!!! Gir håp til oss andre som har holdt på en stund og dette! Kos deg med magen!

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! Kos deg i tiden fremover =)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!!!:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!:)

Skrevet

tusen takk for gratulasjoner :-) skal kjøpe en digital test i morgen jeg så får jeg testet en gang til slik at jeg kan føle meg helt sikker.. eventuelt stikke oppom legekontoret (hvis jeg greier og vente helt til fredag)..

Har vært pøver sia desember i fjor, så ble 13 pp dette.. litt rart og forlate dere da :-D

Skrevet

Gratulerer så masse!! Min første test var den ene streken svakere enn den andre...men det var 5 dager før ikm da....men de sier jo her at en strek er en strek!!!

Lykke til videre:)

Skrevet

Ja hører d.. men jeg tørr ikke juble helt da :-P (i fare for og bli mega skuffa) hehe.. men har ei søsster som testa negativt gang på gang selv om hu var gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...