Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 HAR SÅ LYST PÅ JULEPØLSE..!! (ja er sikkert noen her som skjønner akkurat den.. hehe).. Men er desverre av den livredde og halvhysteriske sorten. Men spiser mat selvom den har stått i kjøleskapet mer enn 3 dager assa.. Har bare fått en ting for å spise ferskest mulig som anbefalt av eksperter... Men så har det seg slik at denne pakka nå ligger i kjøleskapet med best før om 2 dager...... Har tidligere kasta 2 pakker pga best før dato.. og nå er jeg usikker på om jeg skal tørre å spise denne. Please noen svar. Og spar helst slemme hysteri er håpløst mail til krangle eller noe. Jeg er ikke av de verste. Men vil bare alt godt for lille spire..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Julepølse? sånn påleggssak, eller sånn man skal varme/koke også ha til middag?
Maigullet Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Regner med at det er sånn til middag... Spis i vei
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Ja, er det jo sånn middagssak så skal jo den varmes/kokes så der er da bare å spise det.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Middag.. og skal stekes godt.. Tusen takk for svar jenter. Utrolig hvor vinglete (og ehm.. pinglete) jeg har blitt *FLAUT*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå