Hibbel Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 En kollega har blitt pappa til en liten gutt og han ligger i kuvøse. Vi bruker alltid å samle inn litt penger som vi kjøper noen klær e.l til den lille... Trenger de noe når de ligger i kuvøse? Kanskje litt kjedelig å få kle som de får bruke om 6 mnd-ett år? Eller? Noen tips om hva som kan glede noen i en slik situasjon?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 er bare å kjøpe inn prematur klær:) sønnen min byne å bruke klær når han var ca. 1 mnd. men han var født enda tidligere, og lå fremdeles i kuvøse:) på h&m har dem klær i str.44 og 46
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Noen pitte-små, skjønne luer, myke små tepper, liten bamse til å henge på kuvøsen ( frys den ett døgn om den skal inn i kuvøsen). De bruker ikke klær inne i kuvøsen, bare små luer. Ellers trenger de mange klær i de minste størelsene 50-56.
tvkrus Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 hei min jente lå ikke i kuvøse,men lå 15 dager på insitiven det best jeg fikk til henne var ull body, hel ulldrakt, og natttøy det var en herlig følelse å ha egene klær til henne jeg fikk str 50 og hu var 44lang de var store men ikke større enn de kunne brukes med en gang
Hibbel Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Det var flotte tips- kom gjerne med flere.... Ull er jo helt supert da! Må ut å se på noen luer og gode sokker til bitte små tasser....
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Regner med at de kommer til å være på sykehuset en stund, og da er egne klær såå mye bedre! Jeg anbefaler deg å kjøpe klær i prematurstr., og gjerne ull som noen skriver her.
giggsi Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er nettopp kommet hjem med jenta mi etter 11 uker på sykehuset.Hun er født 13 uker for tidligt.Det jeg ble glad for var ullpledd til baby og klær i ull.ellers ble jeg veldigt glad for et smykke jeg fikk til tutta.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 en superskjønn bamse og et godt teppe eller sengetøy
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Ja ull er supert, det samme med bukser som man får på H&M som det er føtter på, sokkene bare falt av. De har endel prematur klær på babyshop:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå