Gå til innhold

Hvor fort kan jeg klare og ta lappen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk tilbud om lån fra to banker på 100.000 .. Bare signere papirene så er de på konto.. Dvs kvitt all gjeld og inkasso.. 20 kg lettere nå.. phuu... =))))))))

Jeg har tatt teorikurs på lappen 2 ganger før.. Og hatt 6 kjøretimer.. Men det er 3 år siden nå.. Jeg har tidligere vært livredd for og kjøre.., så ikke turt og fortsette når det nærmet seg oppkjøring.. Må jeg ta teorikurset på nytt?? Ca hvor mye koster det i dag og ta lappen om jeg trenger minimalt med kjøretimer?? ( alle kjørelærere har sagt at jeg kan kjøre og trenger ikke flere kjøretimer)

Har tatt glattkjøring.. Må jeg ta igjen?? også 3 år siden..

Hvis jeg tar prøven på biltilsynet med en gang.., er det sånn at jeg har 6 mnd på og kjøre opp hvis bestått enda??

Mange spm,... Litt gira.. hehe.. Vil ha lappen.., nå har jeg pengene og lysta.., og jobben i sikte om lappen kommer.. ahh... Skjelver.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring til kjøreskoler rundt deg for prisene kan variere MYE!!!! men er vel en del obligatoriske timer igjen tror jeg.. (nye regler vettu..)

Skrevet

Ikke så mange og velge mellom akkurat her.. Fo rog slippe og bytte buss mange ganger er det bare en jeg kan velge.. Og blir nok den.. Tenkte jeg skulle prate med de til mandagen.. =)) Først bare få en optikerbevis på at jeg bruker briller/linser.. hehe.. =)

Skrevet

Har du trafikalt grunnkurs?? det må alle ha, ikke lov og øvelseskjøre eller ta timer på skolen hvis man ikke har det.

Hvis du har bevis for glattkjøringen, gjelder denne stadig, men du mangler vel 2 x veiledningstimer? og 2 x landevei.

Teorien kan du jo bare ta på en trafikkstasjon, stryker du er der 2 uker og vente før du får lov og gå opp igjen

Skrevet

trenger ikke tafikalt grunnkurs når hun allerede har hatt kjøretimer før det nye systemet var i gang.. det sa de til meg ihvertfall

Skrevet

ok. Er ikke sikker på hvordan det er?? her var de veldig nøye på at mna skal ha det, selv har jeg førstehjelp på jobben en gang i året, men det var ikke godt nok, skulle ha det på kurset også

Skrevet

Har tatt teoretisk grunnkurs to ganger.. og 6 kjøretimer + glattkjøring.. Det jeg manglet før jeg skulle ta oppkjøring var langkjøring, mørkekjøring.. Dumme dumme meg som ikke fortsatt når jeg hadde muligheten der.. Kanskje jeg skal ringe ned til kjørekontoret nå og høre?? hmm..

Skrevet

jeg tok glattkjøring for 10 år siden, men tok ikke lappen før i høst......

Skrevet

ring 05090 da kommer du til Yell trafikkskole .. reglene er likt over alt... :-)

Lykketil med lappen...jeg driver på med lappen nå :-)

Skrevet

Det er en del obligatorisk da, vet ikke om du har det?

Glattkjøring, mørkekjøring, sikkerthetskurs på bane, sikkerhetskurs på vei, kartkjøring og langkjøring samt veiledningstimer for å bestå de ulike trinn i opplæringen (til sammen 4 trinn, trinn en er trafikalt grunnkurs.) Fra du består teori til du kan ta oppkjøring er det litt ventetid, så lønner seg å ta den ganske fort:-)

Skrevet

Råder deg til å ta dobbelt timer, jo fortere får du lappen.. Husker ikke hvor fort jeg tok den, men tok den fort siden hadde dobbelt timer.

Skrevet

Hihi, du har tydeligvis vært nesten like dum som meg...

Jeg hadde bare mørkekjøring, teroriprøven og oppkjøringen igjen da jeg sluttet. Var mye kluss med kjørelæreren min og jeg var ung og sta... Så det hele endte med at jeg bestemte meg for å aldri kjøre igjen.

Nå, 3 år senere, angrer jeg som en gal på at jeg ikke fullførte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...