nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 dere som bruker pessar... hvor i landet bor dere og hvilke apotek fører dette? fikk tilpasset pessar før jeg ble gravid denne gangen, men da jeg skulle hente det på apoteket i 2007 fikk jeg beskjed om at pessar er gått ut av produksjon. kjipt for meg som ikke tåler p-piller osv håper mange kan svare
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 *dyttelittopp*
Gemini7 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg brukte det før jeg ble gravid, men i grunn nøyde vi oss med kun å hoppe av det siste året.. Så er vel et par år siden jeg fikk tak i mitt kanskje? Uansett- fikk tak i mitt på apoteket på Blindern (universitetet), tror det er et Vitus-apotek. Har det gått ut av prod nå?? Mitt er vel for gammelt til å tas i bruk igjen etter fødesel, det var dumt i så fall!!! Synes det er et veldig bra alternativ til kondom!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 takker for svar gemini7. noen flere som har erfaring???
*bubbs* Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Hmm.. Jeg fikk mitt i Ungarn, men da importerte apoteket der det fra Tyskland. Det må vel gå an å kjøpe det på nettet også så lenge du vet størrelsen? Husk at du trenger nye mål etter graviditet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå