Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Nå er nyrommet ferdig oppusset, skal montere garderobe innredning en av dagene nå, (skulle egentlig gjøre det i går, men hele dagen gikk med på sykehuset), har akkurat satt sammen senga nå.. Skal bryne meg på stellekomoden nå snart, må bare få igjen pusten først... Har vasket opp alt det minste babytøyet, og tørketrommelen er nå full av sengetøy, i dusjen henger trekket til/stoffet i vogna.. Har hengt ut dyner, lammeskinn og sprinkelbeskytteren til lufting, madrassene står til lufting... Det meste av det jeg skal ha med på sykehuset er i orden, mangler bare å pakke det i en bag... Så nå syns jeg at ting begynner å komme i orden her ja.. Men er kansje på tide.. 12 dager til termin, og en uke til ks.. hehe..
kokosyklus Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Kjære vene:) He he he! Skikkelig nesting!! Blir helt utslitt av å lses om det bare, jeg:) ha ha! Fikk du en energiboost av å få vite datoen kanskje?
Anettemor82 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Bare lurer.. er det en spesiell grunn til at du skal ha ks? så flott at alt er i orden.. her er det også noen lunde alt klart. termin om 8 dager-
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Hehe... Har vært skikkelig slapp og energiløs jeg også, helt til nå etter jul.. Begynte permisjonen etter jul, og har begynt å få husmorgenet på plass.. Gjør bare litt i slengen, også setter jeg meg ned å slapper av, også tar jeg en tørn igjen.. Så er vel en kombinasjon av at jeg ikke er på jobb lengre og at terminen nærmer seg her ja.. Også er jeg litt smålei av å vente på at sambo skulle bli ferdig med oppussingen av rommet... Nå er han nesten ferdig, er igjen innredningen av garderoben, så da kan jeg liksom endelig begynne å ordne med alt det andre. Litt teit å vaske opp alle klrne når man ikke har garderobe å ha de i, og litt dumt å vaske alt sengetøyet når senga ikke er ferdig montert, og du heller ikke har plass å gjøre av det som er vasket.. hehe.. Men så klart.. Fikk jo et lite spark av å få vite når babyen kommer også da...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Syns du er goe ) skulle ønske jeg hadde energien din ja... hehe.... ikje mye energi her nei, tenkte å begynne å vaske ned rommet denne uken, men kommer nok til å utsette det + jeg har goe tid ennå.... Ja det ble overtrukket over deg at plutselig så hadde du en dato som den lille skal komme ) Men når du er ferdig kan du slappe godt av å vite at alt er klart.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå