Gå til innhold

Vintersko til en liten men kraftig fot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt nye vintersko til min sønn på 10 mnd. Skulle bruke disse for første gang i går men fikk de søren meg ikke på. De er av merke Super Fit med Gore Tex. Og var ganske dyre. 550 kroner. Det var mannen som jobbet i butikken som tok de på da vi prøvde de og ikke vet jeg om han fikk hele foten helt nedi skoen heller...

Er det noen som vet om et merke som er gode og romslige inni? Kan jo ikke drive på og kjøpe mange par heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorel!!!

S her har også litt kraftige føtter. Brede og høy rist....

Sorel skoene passer han perfekt på foten.

Samme pris som de du har ca!

Skrevet

Pony synes jeg er bred og romslig. Har også gutt med kraftig fot.

Skrevet

Da ville jeg gått tilbake til butikken og klaget, der burde du få igjen pengene. Ellers vet jeg ikke, vi har bare hatt Skofus så langt, og Cherrox Snow. Men min lille har små føtter da.. Har sett på en skobutikk at de hadde barnesko garanti. Du får hjelp av en ekspeditør til å finne en sko, kan bruke de i to uker, og er du ikke fornøyd får du pengene tilbake. Husker ikke hvilken kjede det var, muligens Eurosko.

Skrevet

tror ikke jeg ville valgt Sorel til en på 10 mnd.

Sønnen min er endel eldre enn din, men han har høy vrist han også, han bruker Skofus goretex.

Etterhvert når cherrox blir aktuelt er Viking absolutt best. Veldig lette og romslige støvler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...