andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Føler jeg bruker mye tid hver dag på huset, likevel blir jeg aldri ferdig Noen som kjenner seg igjen?
Frk. Vable Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 JAAAAA!!!! Blir aldri helt ferdig... Hvordan skal det gå når jeg begynner i jobb igjen, hvis ikke samboer overtar de oppgavene jeg gjør idag? HAHAHAHA, kommer aldri til å skje....
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, tenker det samme Akkurat nå er jeg også hjemme, men det er mye og gjøre og min kjære mann er ikke så flink hvis ikke han blir "pisket" litt Attpåtil har tispen fått 7 valper så her går det i ett
Mrs. Bouquet Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke om jeg ikke blir ferdig da jeg ofte finner på mer og mer som kunne vært gjort. Men daglig: - støvsuger - reier senger - tømmer og fyller oppvaskemaskin 1-2 ganger daglig - vasker, henger opp og legger på plass klær - rydder badet - vasker speil og rundt vasken - rydder og vasker av kjøkkenbenk etter måltidene - rydder generelt - handler (om det skal kalles husarbeid) - lager middag + andre måltider - rydder leker og "leker" Ellers: - stryker litt skjorter ett par ganger i måneden - skifter på senger 1-2 ganger per uke - vasker gulver ved behov - gjør rent på vaskerommet - tørker støv - vasker speil og vinduer i dører inne ved behov (eller litt sjeldnere) - vasker bad skikkelig ca. 1 gang per uke - går ut med søppel, bærer ned tomflasker og tømmer bleiebøtte ved behov - fyller på bleier og tørkekluter ved behov ca,
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 gustebarn fått jente oi, du er jammen flink,skifter du virkelig på sengene 2 ganger i uken?
Mikkemafian Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er imponert, gutsbestebarn!!! Her blir det støvsuget stort sett et par ganger i uken, når hybelkaninene begynner å danse tango... søpla og bleiebøtten +vanne blomster tar mannen seg av. Jeg rydder helt strøkent hver kveld, da.. og vasker klær etter behov. Skifter sengetøy og vasker badet 1 x i uken. Eneste vi helt sikkert gjør hver dag er å lage middag til pappaen kommer hjem fra jobb. Han synes det er luksus, og jeg vet hvor godt det er å komme hjem til ferdig middag...
Gemini77 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Har hushjelp 1 gang i uken som rengjør hele huset ordentlig, men daglig gjør jeg: -Lager middag -rydder etter middagen, vasker kjeler, benkeplater, bord etc. -vasker klær og henger opp -Rydder bordet i stuen -rydder leker etter at lillegutt har lagt seg -rer opp sengene Ukentlig: -Støvsuger et par ganger i uken selv om vi har vaskehjelp for vi har også hund.. :-) -skifter på sengene -handler -vasker komfyren
Mrs. Bouquet Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ja, i alle fall på dobbelsenga, men det er mest fordi vi har en hund (et skikkelig sofadyr som ikke går ut når det renger) som har en tendens til å slå seg ned i den, og det blir noe hårete. Ellers syns jeg det er kjemedeilig med nyvasket sengeklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå