Sessa ruger igjen... Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Crap, er sliten, orker ikke, gidder ikke!!!! Men som hjemmeværende husmor så kan jeg vel kanskje ikke forvente at mannen min gidder å lage når han kommer hjem. Han laget middagen på mandag, for da ville han ha noe han er best på å lage. I dag er jeg tom for ideer og ingen ting frister i grunnen!!!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Lag noe enkelt. Ostesmørbrød pitapizza grøt vi må ha noe varmt til middag hver dag. Ikke alltid det er skikkelig middag. I dag blir det medisterkaker, potet, kokte gulerøtter, ertestuing og brun saus. Lettere hvis man planlegger middagen litt før ti-på-tre ; )
pøber´n & je Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Her blir det tomatsuppe med makaroni og egg. Og grove rundtstykker, om jeg gidder å ta de opp fra frysern
Hera Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Her blir det bakt potet med tacokjøttdeig, mais, rømme, ost og salsa:0)
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Har ikke tenkt på maten før nå, tenk! Har rydda i klesskapet mitt og fjerna masse tøy som har krympa + vaska store mengder klær så synes i grunnen jeg har vært flink nok for i dag. TOMATSUPPE!!!!! LURT! Det blir det! Kanskje jeg til og med skal lage pannekaker! ...det kan de tjo hende jeg orker! Dessuten, frøkna har ikke fått smake det ennå! Oj, oj, frem med kamera!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 rart det der med at klær som krymper, skjer her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå