Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Bergen=) utdanna på gjennestad og hjeltnes! du da?
___ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg gikk også på Gjennestad, men det er leeenge siden. Jeg er 40 år gammel så det er vel ca 18 år siden jeg var ferdig der. Det kan foresten hende jeg har truffet deg der. Jeg pleier å være på gartnerdagene. Hvis du har pratet med en dame med lange fletter på standen til gartnerforbundet så var det sikkert meg :-). Jobber du som gartner nå?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jobber ikke som gartner nei, nesten umulig å få jobb=( skal utdanne meg innen økonomi istedenfor da. gjennestad er en fin skole det, savner å gå der! Veksthuset med Dag er jo alltid en fornøyelse=) trooor ikke jeg har sett deg, men kan jo være da. På gjennestaddagene for et par år siden satt ihvertfall jeg og røykte laks nede med roseveksthusene, utenfor der=) og delte ut... hehe=)
___ Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Skulle bodd i Asker du, så hadde du fått jobb med en gang ;-). Her klager aller gartnerieierene over at de ikke får tak i gartnere.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Oj! Hehe hver gang jeg sjekker NAV for gartnere står det "0 treff i stillinger". Jaja, får bli noe annet istedenfor...
___ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Mange gartnerre har gitt opp å bruke NAV. Prøv å ringe direkte til noen selv om de ikke har utlyst noen stilling. Lykke til.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Har søkt 2 gartnerjobber da (gamle sommerjobben og plantasjen...), men det er bare for sommeren... har egentlig ikke rygg til det heller så...
___ Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Hvis du ikke har rygg til det er det selvfølgelig værre, men en økonomiutdanning kan du nok i en del tilfeller få bedre jobber pga gartnerjobben også. Lylkke til i hvertfal.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Ja går jo an å kombinere de to, f.eks daglig leder på hagesenter e.l.=)
___ Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Nettopp eller jobb hos en grosist, på landbrukskontoret i kommunen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå