lille je Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 valget er vel første tirsdag i november, så det er nok en stund til:)
Venezia 1 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Ja, da får man vel bare venne seg til at dette vil ta stor spalteplass i lang tid fremover
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Nå skal de bare velge hvem som skal stille som kandidater. For de forskjellige partiene. Og heldigvis er det ikke mulig å stemme på Bush en gang til........
Northernlights Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Før Barack Obama stilte opp,trodde jeg han kom til å bli neste president. Og det tror jeg fremdeles. Dessverre har min lille "prediction" her på dib,som jeg skrev for veldig lenge siden,blitt fjernet,for det var blitt for gammelt. Jeg føler han kommer til å vinne
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Kan tenkes det ja.... Uten å dømme, så er jeg virkelig i tvil om USA er mest klar for en hvit kvinne eller en afroamerikaner som deres neste president. Og det må jeg jo si er et langt skritt på veien. Med tanken på den lange rekken med hvite menn som presidenter.
Venezia 1 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 Alt må iallefall bli bedre enn Bush. Ikke bare for amerikanerne, men for hele verden!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Ja, det aller, aller meste er bedre enn Bush ;-) Håper egentlig med på Clinton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå