mammaen til Lukasgolle Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hun spiser bare i ca 5 min når jeg ammer,så sovner hun eller bare nekter å ta puppen ijen.. Men etter ca 30 min så vil hun ha mere mat!! Dette er så frustrerendes..tar jo hele dagen om vi skal holde på sånn.. Noen som har tips til hvordan jeg skal få henne til å spise seg sikkelig mett på engang???
Sivalur Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke økedøgn du er inne i da? Sjekk om det er mer melk i puppen når hun er ferdig etter fem minutter. Hvis det er tykk, gulaktig melk da, så er det nesten tomt, og hun har ikke fått nok mat og blir fort sulten igjen. Isåfall må du bare amme så ofte som hun vil ha, så får du nok i løpet av et par dager.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 hun har alltid gjort sånn,så øke døgn er det ikke=( Når jeg trykker så kommer det vanlig melk ut,å tilbyr jeg flaske vil hun ikke ha derifra heller=(
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Lillejenta mi på 7 uker er akkuratt lik. Spiser litt hele tiden, sover og koser seg. Det er veldig vanskelig å få noe ut av dagen slik hun holder på. Pass på å få tømt puppen ved å pumpe i tilegg hvis ikke kan du fort pådra deg brystbetennelse. Det har jeg fått nettopp pga ufullstendig tømmig. Har desverre ikke noe tips til deg.
tvkrus Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 mi minste var sånn jeg fant ut hvis jeg "killet"/masserte hu inni hånden spiste hu litt mer selv om hu sovnet
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Amming av så lite barn tar hele dagen. Kanskje tømmer hun puppen kjapt? Har du ikke vondt i puppen, så ville jeg tatt det med ro og fortsatt som du stevner. Ammemønsteret endrer seg med tiden. La ungen styre du. Det er bedre enn når bøker, helsesøstre, mødre og andre tar over.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Nei tomt er det ikke,får spreng ganske kjapt etterpå =S Når jeg er hjemme så bruker jeg å pompe så det blir sikkelig tømt, men det er jo ikke så greit om man vil på cafè med venner ol. Broren låg så lenge han fikk lov, men følgte ikke vekst kurven alikenvell,så blir litt bekymret her... ( vet man ikke skal ta de kurvene helt til fasit,men han var sikkelig undervektig,nesten innleggelse på sykehuset...ingen god følelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå