Gutt og jentemamma <3 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Kan bare starte å si at den mannen er det viktigste i livet mitt.. I natt har jeg hatt det helt jævli, jeg har vært våken vær time pga smerter i ribbeina og mellomgulvet, magen har begynt å bli så stor at det må vel utvides litt der oppe, å det gjør faktisk litt vondt, ihvertfall i mitt tilfelle. Jeg klarte ikke å finne en god sovestilling og uansett hva jeg gjorde så blei det vondt. Etter kl 4 klarte jeg sovne litt og sov til halv 7, da våknet jeg og var skikkelig kvalm og hadde fortsatt vondt.. Jeg blei litt bekymret, men så lenge smertene ikke sitter lengre nede så blir jeg ikke så redd alikvell, jeg kjenner babyen sparke masse. Samboeren min hadde stått opp for å gå på jobb, og kom inn for å si hade da han oppdaget at jeg lå og gråt, jeg visste han hadde dårlig tid til bussen, men alikvell så tok han seg tid til og legge seg ned igjen ved siden av meg og trøste meg og stryke meg på den ømme ryggen. Jeg sa han kunne ta bilen til jobb siden jeg alikvell ikke kom til å orke å dra på min jobb.. Men det ville han ikke, han ville heller være hjemme og passe på meg. Og det var jeg utrolig takknemlig for, så jeg gråt enda mer. Han lå lenge og bare klappet og trøstet meg, og det var utrolig deilig, for jeg fryktelig sliten. Etterhvert spurte han om jeg ville ha noe mat, og gikk opp å fyrte i peisen og lagde frokost til meg... Han er så snill og omtenksom, det går ikke en dag uten at han spør hvordan det står til med meg, og han er superopptatt av gutten vår som ligger i magen. Og det at han er hjemme fra en viktig jobb som han liker veldig godt, for å heller være hjemme med meg sier litt om denne mannen jeg elsker og om hva som virkelig betyr noe for han.. Elsker han så masse<3<3
tertilus Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Høres ut som en flott samboer! Det synes jeg at jeg har også. Vi er heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå