Gå til innhold

Leie hus i Danmark til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Hvilket byrå er seriøse, - har hørt så mye rart om møkkete og ekle hus.. Hvor i Danmark bør vi være? Hva bør vi tenke på?

Vi er 2 familier, begge har barn på 1 år og 3 år til sommeren.

Håper du tar deg tid til å svare;) Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på mange slike turer med min familie og har vært fornøyd alle gangene! Tror vi brukte Sol&Strand hver gang.

www.sologstrand.no

Spesielt fornøyd da vi var i Slagelse.

Skrevet

mange fine steder i Danmark.. har vært flere steder i Danmark og har stort sett kommet tilbake til sjælland (sejerø bugt). der er det fine strender.. pluss at det er litt kortere avstander til mange steder å besøke.. ca 1 times kjøring til københavn pga gode veier.

men er mange fine steder. har hørt det skal være fint sør-øst på jylland..! har veldig lyst til å dra dit å se.. men er litt lenger biltur så har ikke blitt til det enda.. men må ikke være altfor langt sør.. men tvers ovnenfor odense om du skjønner?

vestkysten er også veldig fin, nord.. men kan blåse endel.. men flotte strender ut mor havet! syns ikke så mye om limfjorden på jylland.. ikke så mange fine strender der.. mye stein-strender!

håper dere finner et fint sted:) kan anbefale cofman

Skrevet

Blokhus, Ebeltoft og Hals er bra steder. Vi har leid gjennom Novasol og Dancenter og i grunnen fornøyd med begge.

Skrevet

vi skal til danmark til sommern, til et sted som heter lyngbæk strand, det er ved ebeltoft, der er det kjempe fint for barn, jeg var der masse når jeg var mindre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...