Gå til innhold

trenger deres hjelp!(flytter ut)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej! jg trenger deres hjelp,jg er gift har 2 barn,men forholdet går ikke så bra,og vi vurdere å flytte fra hverandre,ja vi har prøvd å fått dette til å fungere men d er veldi vanskelig! d er ikke mye dramatikk men trist uansett! vi har kjøp et hus med 2 leiliheter i! jeg har ikke jobb,så jg lurer på om d går ann at jg leier den ene leiliheten,og at min x bor i den andre!? og hvilken støtte kan jg få?(barna er 2år å 3mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere tar ut skilsmisse kan du søke overgangsstønad. Du vil i tillegg kunne få barnebidrag og utvidet barnetrygd (avhenger av hvordan dere skal gjøre det i forhold til omsorgsfordeling).

Skrevet

Tror ikke du har krav på overgangsstønad hvis dere bor i samme hus. Ikke sikkert dette stemmer nå, men det var ihvertfall regelen da jeg ble alene for 12 år siden. (kanskje mye som er forandret på den tiden, hehe)

Skrevet

d var dette jg lurte på pluss at d kansje virker rart at vi bor i sammehus bare i 2 leiliheter,men dette er jo d beste for barna! må jøre det enklest for dem pluss at d er en stabilt å bo der når jg har såpass lite penger å betale husleie med!vill ha det trygt! vi ble enige om at jg skal ha hovedansvaret for barna!

Skrevet

må bare dytte dette litt opp!hvor mye tror dere jg kan få?? hvis jg flytter!

Skrevet

hvofor ikke bare undersøke på nav?

gå inn på nav.no

står sikkert noe der :)

Skrevet

var inne på nav sine sider men d sto ingen satser! vill vite sånn ca hva jeg kan få,trenger jo mye for å starte opp på nytt ijenn! huff ikke enkelt dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...