Gå til innhold

Kan noen hjelpe med raskt ang permisjon? (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver søknad om permisjon as we speak.

Jeg skal da ta permisjon tre uker før termin, noe som meg vil tilsvare 07.03.08. Jeg ønsker å ta ut 44 uker med full stønad, noe som gjør at jeg har permisjon fram til 05.01.09.

I tillegg skal jeg også ta ut fem uker ferie.

Når jeg da skal skrive hvor permisjonstiden min strekker seg, skal jeg da inkludere disse fem ukene??Slik at jeg har permisjon til 09.02.09?

Håper noen kan hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i de 44 ukene permisjon ligger også 6 uker pappapermisjon, du har dermed bare 38 uker permisjon+evt. ferie. Det vil si at du har ikke så lang permisjon som du har regnet ut. Snakk med trygdekontoret så hjelper de deg med dette.

Skrevet

Du skal holde ferien utenfor. Som hun over her sier, får du heller ikke 44 hele uker til deg, du skal ha 38 uker og far 6. Du regner da fra tre uker før termin, og 38 uker frem. Om du bommer på datoen gjør ikke det noe, for det er kun nav som vet nøyaktig dato for når din permisjon går ut, og de sender deg et papir om dette så snart de har fått den informasjonen de trenger fra deg+arbeidsgiver. Jeg fikk bare beskjed om å sette ca-dato, så får du nøyaktig dato opplyst av dem når du får bekreftelse. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...