Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 I dag har jeg 20 dager igjen til termin, og nå er jeg såkalt fødeklar. Jeg føler meg klar og ser fram til fødselen. Var lenge redd for at babyen skulle komme for tidlig, og er lettet nå for å ha kommet fram til uke 37. Men jeg har mye igjen å ordne. Har ikke helt oversikt over klær, har vaska noe, men ikke alt. Madrasser til seng og vugge har jeg ikke handlet inn, kluter, håndklær, tepper, laken, skinn, stellekomode og bilsete. Jeg har som mål å bli ferdig i løpet av uka, men jeg er utrolig treg. Synes det er et ork å kjøre hit og dit, og ut og inn av bil, og det er glatt og slapsete. Vil helst bare ligge på sofaen og sove. Det er sånn at jeg tenker at hvis fødselen starter nå, så blir jeg på sykehuset noen dager og da får samboeren og moren min ordne resten. Det er litt rart, for jeg pleier å ville ha kontroll på sånne ting selv, men jeg er bare så sliten og trøtt at jeg lett kunne ligge hele dagen. Men sist jeg var gravid fikk jeg utrolig overskudd siste uka før termin, og alt var klart, så får håpe jeg får den ånden over meg igjen snart. Noen andre som har det sånn, eller har dere sengen ferdig oppredd, bagen stående i gangen osv? Kunne ønske jeg hadde det:)
tiltiderensom Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ni dager til termin og har masse overskudd og energi! Har stort sett alt klart, men har värt mye tregere denne gangen enn sist, som var for tre år siden. Hos oss gjenstår lammeskinn, stellebord/matte, noen bleier og litt annet smått. Må også montere og re opp sengen og baby kurven, men det gjör vi til helgen. Er rastlös og klarer ikke slappe av på sofan, så det skjer forhåpentligvis om ikke alt for lenge:)
tobias og en til i magen:) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei, jeg har 21 dager igjen i dag og venter mitt første, vi har vugge, så ventermed å kjøpe seng enda har vi bestemt oss for, men har fått vasket stretchlaken og dyne og putetrekk, lammeskinn og voksipose og dyne og pute lot jeg ligge en stund ute i snø og kuldegrader, vasket klær i maskin opp til st.62 (jeg kan umulig få så stor baby men veit jo ikke:) )...har også vasket en bamse, har ull klærne igjen , vogn har vi og bilsete og stellekommode og bæresele. Resten får vi ta når han kommer.. har sliti med bekkensmerter i 20 veker nå, er sliten og klarer en 20 min gåtur hver dag, men har ikke gått i dag siden is og glatt her i dag, skled i går så vil ikke utsette meg for fall heller. Men har begynt å få litt sånn energi i at jeg har baket masse i det siste, vasket og ryddet mer de siste ukene enn jeg har orket hele svangerskapet tilsammen pga kvalme og bekken. Har ikke pakket sykehusbagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå